Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Dat ongeluk met die twee Nederlandse toeristen, waabij een deel van een rots in de diepte verdween, is gebeurd vlakbij VIK, de grootste plaats in de buurt van de Dakota.De toeristsen werden volgens de nieuwsbron meegesleurd, liggen in het ziekenhuis, maar raakten niet levensgevaarlijk gewond.Gekke gedachte: als ik wat langer op IJsland was gebleven, had mij dat ook kunnen overkomen, omdat ik dan ook de excursie naar Vik zou hebben gemaakt.
We zijn vannacht thuis gekomen van een fantastische autorondreis door Andalusië.Het is een bestaande 11 daagse reis met vaste locaties en hotels.Ik heb er dan ook geen molexcursie van gemaakt maar ben op diverse locaties van WIDM 2012 geweest.Onze laatste twee overnachtingen waren in Ronda en ons hotel stond tegenover de Arena waar de ontknoping heeft plaatsgevonden, we hoefden slechts de straat schuin over te steken en voor 6 euro entreegeld p.p. zijn we binnen geweest. Toch een bijzondere ervaring!De gevangenis in de brug waar Liesbeth gevangen zat hebben we vanuit verschillende gezichtspunten gefotografeerd. We zijn een steil/stenig pad naar beneden geklommen zodat we de brug van onderaf konden bekijken. Je kunt ook in de brug komen zoals de dames deden om Liesbeth te bevrijden maar wij moesten daar entree geld voor betalen, ik kan me niet herinneren dat ik dat in de serie heb gezien.....Het hotel (Don Miquel) waar de dames zich optutten voor de finale zit pal naast deze brug.Ook in Sevilla hebben we twee nachten overnacht en ben ik op bekende locaties geweest o.a. op het Plaza de Espana.Ik moet nog bijkomen van de reis en de vele foto's verwerken en ga zeker nog de afleveringen in Sevilla en Ronda terugkijken. We hebben er heel wat afgestruind.....
En tja foto’s… we maken altijd een fotoalbum die we online delen met vrienden en bekenden. Mijn man en ik hebben samen bijna 1400 foto’s gemaakt…………het zal nog wel even duren voordat er een selectie voor een fotoalbum gemaakt is. Een eerste selectie is gemaakt. Ruim 200 foto’s geven een aardig beeld van wat we gezien hebben.Als er belangstelling voor is wil ik wel het e.e.a online zetten.
Ik weet niet of het is toegestaan maar ik heb in mijn profiel een link geplaatst naar een fotoreportage van onze rondreis in Andalusië met daarin Mollocaties van serie 12 in Sevilla en Ronda.Voor wie het leuk vindt om ze te zien Als je de eerste foto aanklikt kun je een diavoorstelling aanklikken met daarbij een kleine beschrijving.
Voor wie het leuk vindt om ze te zien Als je de eerste foto aanklikt kun je een diavoorstelling aanklikken met daarbij een kleine beschrijving.
Ja, ik had de vooraankondiging al gezien en heb de uitzending bekeken.Voorgaande jaren heb ik de serie ook gezien hoewel er veel kampeertafereeltjes in het programma zitten.Niks mis mee hoor, zelf heb ik ongeveer 35 jaar gekampeerd met tent en vouwwagen De plaats waar de groep start ( in de buurt van St Jean de Luz hebben we vorig jaar gekampeerd met een gehuurde caravan)Ik hoor bijna tot de doelgroep ha ha.Ik blijf het zeker volgen omdat ze ook Sevilla, Ronda en Granada ( waar we de processie hebben gezien) aandoen.Ze gaan ook naar het Alhambra.
Derk Bolt heeft enkele jaren geleden (2007 en 2008) een soortgelijk programma gepresenteerd voor de KRO."Gezellig naar de Krim" en "Gezellig naar Marokko".Het is nog te zien op uitzending gemist.Ik herinner me nog dat er toen stellen waren met pech die achter moesten blijven om op onderdelen te wachten en de groep achterna moesten rijden.http://www.google.nl/search?q=derk+bolt+caravan+reizen&rls=com.microsoft:nl:IE-Address&ie=UTF-8&oe=UTF-8&sourceid=ie7&rlz=1I7MDNE_enDE393NL473&redir_esc=&ei=N_PpT5vELYO-8AOxt-D9DQ
Zelfs de gids in de uitzending van afgelopen maandag heb ik tijdens onze reis in het Alcazar in Sevilla gezien. Ik kwam hem daar tegen met een groep Nederlanders en hij vertelde iets interessants over de Gobelins, ik heb even staan meeluisteren.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
422 gasten en 0 vaste bezoekers