Nieuws Volg ons ook op Twitter!
ja ik kan er ook niks van maken ik zit op mijn werk en heb alleen ultraplayer met een heel klein schermpje....dus dat schiet niet op. iemand nog een goede tip voor een player om down te loaden?? please? snel?
dank pimwiz maar het is al gelukt..
"Zit die van de mol er al in?" Dus: zit die foto van de mol er al in? Of: zit de foto voor de mol er al in?Bij de eerste verklaring betekent het dat de foto van de mol tussen de foto's zat. Dan denk ik aan die met twee ogen en een mond. Die zat in de koker van Ron.
Ik denk eigenlijk dat er bij de mol geen filmpapier in de koker heeft gezeten zoals bij de anderen het geval was.
heeft iemand gecheckt of ze op de nl-site die filmjes hebben gekregen??
hmm, dit filmpje lijkt wel redelijk alsof'ie echt is Tijd voor een compilatietje dacht ik zo. Heb alles een beetje bewerkt, zodat het rode foto licht een beetje weggefilterd is.
Ik kan er helaas niet van bakken, van die foto's. Je zou een paard moeten zien, maar dat komt bij mij niet over! Ben ik nou de enige die ze niet snapt??
Ik kan er helaas niets van bakken, van die foto's. Je zou een paard moeten zien, maar dat komt bij mij niet over! Ben ik nou de enige die ze niet snapt??
Ik heb BOB uitgedaagd om met bewijzen te komen op de MFD, komt Elise, Chan of Ron met dat briefje aanzetten dat BOB zou schrijven, tijd en datum moet erop staan, dan is het echt, anders is het FAKE, maar wel een leuke grap
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
667 gasten en 2 vaste bezoekers