Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Twin Peaks Bob mensen.. (zie de enige echte mol topic) En ik zie wel duidelijk een paard, maar de geluiden zijn hier erg zacht.. :S
Hoe bedoel je?
Milk, zie mijn vorige post over de cache van Google. Daarin zie dat er vroeger op deze site een uitgelekt Centraal Beheer filmpje stond. Met onderaan de naam (Martin) en emailadres van de 'eigenaar' van dit IP-adres.
Ik bedoelde alleen dat het aan Twin Peaks gelinkt kon worden hoor, verder niets
Interessant!Zoekmachines als Google indexeren regelmatig alle pagina's op het internet. Maar als je opeens je pagina verandert indexeert Google niet meteen je nieuwe pagina. Als je zoekt op het adres van de link van het filmpje verschijnt bij Google de cache van de site. Vroeger stond hier een gelekte commercial van Centraal Beheer. Staat er nu weer wat gelekts of is het home-made?Stukje van de site zoals die vroeger was te zien:------------------------------------------------Butt-shot moet blijven!Afgelopen weekend bleek de nieuwe commercial van Centraal Beheer op een onbeveiligde pagina van het reclameburo te vinden. Daar (http://www.resultddb.nl/centraalbeheer123) is ie inmiddels weer verwijderd. Maar ik heb 'm nog!! Haha. Lees vooral ook de begeleidende brief van Herberth (met 'th') aan Rob.
Ik weet niet of het van belang is (en of het al gemeld is :S), maar was dat niet die commercial met die paarden? Met de maffia en de racebaan?
Nope, het is al van een lange tijd terug. Het is die commercial met die twee gasten die naar Riooooooooooooo gaan. En die dan een bank inrijden.
Highwaykind, ik heb ff je shot gepikt om Han13 het paard te laten zien Achter het paard in het rondje staat iemand. (En ik zelf denk nog iemand (niet op dit shot) te zien die voorovergebogen onder het paard staat)
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
675 gasten en 2 vaste bezoekers