Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Oeff... ik dacht al dat ik de enige was die Ferdi er niet in ziet
Als Bob echt een insider is, dan ben ik er uit. maar ik zeg niks....
Je hoeft niks te zeggen hoor, mag het ook best typen Wat ik me trouwens afvroeg is wat er op dat papier staat dat je aan het begin/eind ziet (als het beeld zeg maar stil staat voordat je op play drukt) Zoekse!
Ik heb net even gekeken en dingen groter gemaakt. Maar maakt niet uit wat je er aan doet, het blijft onleesbaar....voor mij. Misschien moet er eens een leraar naar kijken, die zijn goed in handschriften lezen.
De vraag is waarom niet alle deelnemers duidelijk in beeld worden gebracht... Waarom Rene, Astrid, Patricia enz. niet?? En verder vindt ik dat van de finalisten alleen Elise duidelijk in beeld wordt gebracht. Maar wat dat allemaal weer betekend??
Het lijkt wel op een ringband van een ordner/map. Zo'n ringband die je met een inbindmachine gebruikt...
Ron is veel duidelijker in beeld. Zie de screenshots die genomen zijn.
van het .nl forum haal ik deze quote:'Overigens is dat wat onder foto van Louis ligt volgens mij de inschrijving van Ron die had ook heel groot OKE eronder staan (zie applicatie op computer scherm in afl 1 introductie kandidaten )'
volgens mij is het niet ferdi...
Picture this: ik zit in een kantoortuin met plm. 30 mensen erin, met mijn rug naar de 'zaal' dus iedereen kan zien wat ik op mijn scherm heb.Heel af en toe doe ik heel snel ff een refresh van de reakties in dit topic...en dan heb ik zo'n lol!!!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
591 gasten en 1 vaste bezoeker