Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
[motha fokka style]yo Bob, get your ass overhere you lousy fake mole![/motha fokka style]
Kweet niet of hier nog iemand wat leest, maar onder de naam van compuart staat ook Bob??? Zou hij het dan gedaan hebben, kan nl anders de naam niet echt plaatsen!!Dus Compuart??? ben jij Bob geweest???Met dank aan Limone, die het opgevallen was!
Als ik het dan toch al zo lang geheim kon houden, dan kan ik dat vast ook nog wel wat langer volhouden
ghehe * me is fan van tinuzz met zn subtiele hints :pik zal het levi even wat duidelijker uitleggen nogdit topic is dood dood en begravenvergaan onder een dikke laag stofde laatste post dateert van 25-06-2003 dat wil zeggen 3 jaar geledende conclusie mag je zelf trekken
Dat betekent dat Bob, een medewerker van de AVRO of IDTV hier al 3 jaar niet meer komt, en dus geen antwoord meer zal geven. In feite heb ik nu antwoord voor hem gegeven, want Bob maakte deel uit van de WIDM-crew en kwam zo aan dit beeldmateriaal.
klopt geen moer van ik heb ontdekt dat mijn broer bob de mol is geweest
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
643 gasten en 5 vaste bezoekers