Wat mij opviel was meteen de titel van de aflevering. Het was 'In de Min'. Die 'min' stond met HOOFDLETTER, waar de 'de' zonder hoofdletter stond. Dat is toch wel ERG verdacht. Begint de naam van de Mol met een M? Volgens mij wel, al doet Dio het toch echt fantastisch vind ik deze aflevering. Hij mag er gwn tot het einde inblijven, net zoals een fantastische William. Zij brengen tenminste animo, daar waar mensen als Anne-Marie en Liesbeth maar constant zitten zeuren.
(Die 12 dat Dio gaf als antwoord was inderdaad correct)
Maarten heeft goed gemold bij de trappen, zijn tijd was helemaal niet 86 of wat hij zei, maar dit "Hij pakte deze Olympische titel in een tijd van 1:51.51,6".
Bij dit soort opdrachten moet je kijken naar de mensen die vragen krijgen die enkel de persoon zelf kan weten en de anderen dus niet. Ze kregen allemaal wel persoonlijke dingen, maar de dingen die bvb Tim krijgt, dat weten anderen ook van hem.
Samengevat;
De M-en worden deze edities toch wel in het vet gezet.
Ook de OK's komen vaak terug, en de tijdmachine van Dio kwam ook weer terug.
Marit zit wel precies met die 4263, maar als ze de Mol is kan ze dat ook gwn vooraf uitdokteren.
Er zijn deze afleveringen helemaal geen flitsen, tenminste toch niet opgemerkt, te zien met hints.
Er zijn volgens mij geen CV's gepasseerd. Raar, want ik had elke week wel een CV verwacht.
Er zijn wéér GEEN jokers uitgedeeld. Dat is toch opmerkelijk, 2 afleveringen zonder jokers. Zouden ze nog wel in het spel verwerkt zitten vraag ik me af.
Anne-Marie lijkt niet te mollen deze keer, en ook Frits is geminderd. Tim heeft helemaal niet gemold, al laat hij Dio wel gewoon zijn gang gaan bij de tonnen, en hij zegt toch dat hij het veel te rap deed en je niks kon zien. Waarom houd je het dan niet tegen?
Bij het navigeren viel me op dat het eerste deel, van Dio, eigenlijk heel duidelijk leesbaar was. Maar Frits zijn deel was echt verschrikkelijk. Onkunde of mollen?