Dio verpestte wel die rooksignaalopdracht (Tim zegt volgens mij snapte hij het niet) door er eerst doorheen te kletsen en vervolgens zelf de signalen heel snel door te geven waardoor Frits en Anne-Marie er niet uitkwamen. Ik vraag me af of Dio gewoon slim bezig is door zich beetje stom voor te doen en zich verdacht te maken (maar tot nog toe wordt hij nauwelijks verdacht door de anderen) of dat hij echt niet zo handig en slim is met die opdrachten.
Vraag me af of William de fanatieke kandidaat is of misschien de mol die die rol van fanatieke kandidaat met verve speelt. Hij komt wel erg veel in beeld en aan het woord in tussenshots.
Bij de jeepopdracht leek iedereen in eerste instantie wel in de jeep te willen rijden. Dio moest zonder rijbewijs wel navigeren. Frits zei toen dan ga ik ook niet in de jeep. De navigatieplek leek een betere molplek dan in de jeep, waar je door twee of drie medespelers in de gaten gehouden wordt.
Eigenlijk verwachtte ik weer eens een vrouwelijke mol
dit jaar maar ik vind de mannen verdachter tot nu toe. Misschien weer van mol wisselen deze week. Twijfel me suf.
P.s Dio komt ook regelmatig grappig uit de hoek. Bijv.over het navigeren zegt hij alsof je de Josti-band aan het besturen bent.. (met respect voor de Josti-band maar ik kon er wel om lachen).