Een aardige aflevering, maar ik ben niet zo positief verrast als na aflevering 1
Het zat me dwars dat deze aflevering op TV niet 'vers van de pers' was. Het idee dat deze aflevering al door honderden anderen eerder bekeken was, voelde alsof ik keek naar een voetbalwedstrijd die allang gespeeld was. Geen fijn gevoel.
Vervolgens vertrekt mijn nummer 1 mol. Ik dacht echt dat hij zijn onnozelheid en naïviteit speelde, een rol die de mol goed past, maar helaas, ik vrees voor hem dat hij echt niet zo heel slim is. Maar grappig is hij wel. Ik heb enorm om hem gelachen.
(
ik zit niet op haar, maar ga misschien wel op haar stemmen ) Erg jammer dat hij eruit is!
En dan het derde tegenvallende punt, wat direct verbonden is aan het eerste punt. Namelijk dat ik normaalgesproken de eerste paar reacties kan lezen voordat ik mijn mening geef of op iemand reageer. Maar nu moet ik eerst 10 pagina's doorspitten.
Het is wat mij betreft te hopen dat de AVRO het volgende week weer bij enkel een TV-uitzending houdt.
Toch ben ik al met al heel positief. Het blijft een prachtprogramma, leuke kandidaten, indrukwekkend land. Ik kijk uit naar de volgende aflevering. De zoektocht naar de mol begint bij mij weer op nul. Wie zal ik nu eens kiezen? Mijn gevoel zegt een man. Maarten en Frits vallen af. Tim of William. Of toch een vrouw? Liesbeth is verdacht, maar Hadewych zou het ook wel kunnen zijn...