Ik zit de opdrachten nog eens goed uit te pluizen voor mijn
overzichten. Deze verwarring op de trap is al interessant:
Vraag 3. "Het aantal mensen waar het Monica da Silva Trio mee op het podium staat maal het aantal letters van de volledige echte naam van Dio." Hadewych: "Diorno, wat is jouw echte naam?" Diorno Dylyano Braaf = 18. Hadewych: "En jij bent met het Monica da Silva Trio met zijn tweeën hè?" (2x18 = 36.)
Als Liesbeth het antwoord wil doorgeven is er nog discussie in de groep. Half door elkaar: William: 9, 9! Hadewych: 18 en 2? Frits: 36. Hadewych: O, keer 2? Maarten: Nee. Anne-Marie: Nee, min 2. Marit: niet. Frits: Maal zei die, maal. Denk erom. Marit lacht. Anne-Marie: Ok! Ik dacht het echt hoor.
Het opvallendst zijn de fouten van William en Anne-Marie want om op 9 te komen moet je 18 delen door 2 en dat is raar met de volgorde in de vraag (het MDST maal aantal letters Dio) en hetzelfde geldt voor "min 2" wat Anne-Marie volhoudt. Verder valt op dat Frits het goed doet: onmols.
Hadewych (die meteen nadat de vraag gesteld is de informatie gaat vragen bij Dio en dus geen tijd neemt om even te onthouden wat er moet gebeuren met de getallen
en bovendien de volgorde omdraait) is ook in de war en lijkt het te willen optellen. Ook Maarten en Marit (volgens biecht) zijn in de war. Liesbeth niet, die wil meteen het antwoord geven, alleen weten we niet welk.
Grote kans dat de Mol hier al een poging heeft gedaan om verwarring te zaaien.