Het zou me niet verbazen dat de zogenaamde eerdere beschikbaarheid van de aflevering morgen een hoax is van de programmamakers en dat het eigenlijk kadert in een hint / rode draad van de reeks...
Waarom denk ik dat?
1. Late aankondiging via de molmail
2. Waarom niet voor de eerste aflevering en wel voor de tweede aflevering
3. De programmamakers weten dat molloten zoals wij hier niet voor te vinden zijn
4. Hiermee zouden ze hun eigen ruiten (lees kijkcijfers) ingooien.
Dus ik wacht rustig af wat er morgenavond op de site verschijnt.
1. Zo laat is het toch niet? Dinsdag is altijd de MolMail en in de privacycontracten enzo staat dat ze maar 1 mailtje per week mogen sturen
2. Misschien omdat veel mensen pas aan WIDM beginnen na donderdag 1e aflevering ofzo? Veel mensen zijn nog niet actief voor het seizoen...
3. Maar de molloten zijn denk ik maar 4% van de programmakijkers ofzo. Normale kijkers (96%) hebben hier geen enkel probleem mee
4. Bij de bijgewerkte kijkcijfers worden volgens mij ook de kijkers op Uitzending Gemist meegetelt. Waarschijnlijk worden de kijkers die van tevoren kijken daar ook bij opgeteld (weet ik niet zeker).
En het is geen hoax, want zoiets wordt niet verzonnen voor die 4% als hint, nee, zoiets wordt ook verzonnen voor die 94%. En dan doe je dat niet, dat levert meer kritiek op dan nu het geval was.
Ook kan het nu niet meer geannuleerd worden, MolMail verstuurd, deze keer niets meer aan te doen.