Verder, in de topic "vragen over wieisdemol.com" werd de vraag hieronder gesteld en geopperd om die hier te plaatsen. Ik vind 't namelijk wel een mooie vraag
In hoeverre ze getest worden, weet ik niet. Wel gaat het productieteam regelmatig de locaties scouten maar dat kan beperkt blijven tot het wel of niet geschikt zijn van een bepaalde locatie voor een opdracht zonder dat die opdracht daadwerkelijk wordt uitgetest.
De Mol is niet aanwezig, dacht ik. Zou ook opvallen als iemand om de twee maanden enkele dagen afwezig is om een onbekende reden.
Was de scene in de boot, waarin Patrick zei: 'ik zou niet de mol op IJsland willen spelen' een toevallige opmerking (gezien de warmte in El Salvador en Nicaragua) of was dit een stille hint van de mol richting de kijker, omdat hij wist (van Art?) dat seizoen 12 zich op IJsland af zou gaan spelen?
Bij de start van seizoen XI wist Art nog niet dat hij seizoen XII zou presenteren. Dat zegt hij althans zelf. In principe zou Art het dus niet gezegd kunnen hebben. Maarja ... Misschien wist de WIDM-crew al dat het IJsland ging worden en hebben ze dat Patrick toegefluisterd.