Wacht even... er was toch door de productie toegegeven dat die gespiegelde Soundos in de leader een fout was? Dan is het toch klaar? Waarom wordt er dan nu ineens beweerd dat het géén fout was, maar er een gedachte achter zat? Men spreekt elkaar tegen. Daar hou ik niet van. Crewleden die een fout toegeven, daar kan ik prima mee leven; vergissen is menselijk. Echter, crewleden die
elkaar tegenspreken vind ik veel storender omdat er dan in elk geval één niet de waarheid spreekt (danwel spreekt over iets waar die geen verstand van heeft). Bovendien heb ik een grote hekel aan fouten proberen goed te praten.
Daarnaast vind ik het persoonlijk een héél raar argument. Althans, als ik het woord juist begrijp. Ik begrijp er iets in dat het "mooier is". Maar waarom is het in aflevering 2 en 5 dan "mooier" om het te spiegelen en in afleveringen 1, 3, 4, 6, ... mooier om het niet te spiegelen? Het is pas een argument als die vraag dan ook wordt beantwoord. En aangezien de context van de filmpjes identiek is - het is de leader - kan ik me zo gauw niet voorstellen dat er een reden bestaat waarom een gespiegeld beeld van Soundos dan ineens in specifiek afleveringen 2 en 5 mooier zou zijn en in de andere afleveringen niet.
Of betekent "beeldritme" iets totaal anders en begrijp ik de hele argumentatie daardoor niet? Beschouw in dat geval de tweede alinea als niet geschreven