1. William
2. Tim
3. Hadewych
4. Anne-Marie
5. Maarten
6. Frits
7. Marit
8. Liesbeth
William zou een briljante mol zijn, hij heeft alles wat hem voor mij een goede mol maakt: één van de leukste kandidaten (dat vind ik heel belangrijk, vandaar dat ik Kim en Patrick mede hierdoor niet echt goede mollen vond), een totale verrassing en qua tactiek durft hij toe te slagen (zoals op de brug), maar is hij dan tegelijkertijd heel subtiel en kandidaats (zoals met het vliegtuig laat beginnen kandidaten te lokken. Of ook in het algemeen, want ik heb hem niet opvallend bezig gezien behalve op de brug en als hij de mol is geloof ik er niets van dat hij niet heeft toegeslagen, dus dan heeft hij het heel subtiel gedaan). En hij heeft ook een originele/verfrissende tactiek die ik ook op prijs stel.
Tim staat op twee omdat ik dat soort types van mol heel erg leuk vind, zoals ook Pepijn van vorig jaar, die helaas ook niet de mol bleek te zijn.
Hadewych, Anne-Marie en Maarten komen voor mij ook heel kandidaats over, dat zou ook een grote verrassing zijn, dus die staan min of meer in volgorde van interessantheid/hoe leuk ik die kandidaat vind.
Frits, Marit en Liesbeth zijn echt niet mijn moltypes, maar ik vrees dat het één van die laatste twee is.