Eindelijk, een aflevering waar we wat aan hebben als molspeurders. In alle drie opdrachten is geld gepakt, en vooral in de bootopdracht is dat in samenwerking gegaan. Dus daar valt wat aan te analyseren, speculeren etc. kortom, molspeuren! De jokeropdracht vond ik niet heel spannend, alhoewel nu wel bleek dat niet álle enveloppen méér dan alleen geld bevatten. Wel zijn er nu drie niet-mollen bij gekomen. Dat maakt het wel zo eenvoudig
En die derde opdracht vond ik ook wel komisch. Gewoon heel simpel, ga niet naar binnen. En dan al die twijfel
Maar dit keer was gewoon iets wat het lijkt en was het geen toneel. Om maar even terug te grijpen op de titel van de aflevering. Geen idee of die ook daar op slaat trouwens, heeft iemand een gedachte over die titel? Wat ik wel jammer vond aan die opdracht is dat twee mensen weer in zo'n belangrijke positie zitten en de rest eigenlijk niet heel veel kan doen.
Vond het trouwens wel knap dat ze dat telefoonnummer zo snel hadden. Daarvoor moet je álle antwoorden namelijk goed hebben.
Trouwens echt jammer van Maarten. Ik denk dat geen enkele andere kandidaat bedacht zou hebben dat IJsland een eiland is en dus meetelt.
Ik denk trouwens niet dat ze naar ander land gaan...
Bij de vooruitblik zie je toch de hele tijd ijslandse omgeving...
Nee, niet in aflevering 4. In aflevering 4 zou er onderhandeld worden over hun toekomst, en die toekomst kon heel zonnig zijn. Dus dat zonnige zal dan aflevering 5 zijn.