Helaas een mindere aflevering dan 1 en 2. Opdracht 1 was erg tof, het jokerspel had iets spannender gemogen maar opdracht 3 viel echt tegen. De vragen voor Marit en Maarten is typisch iets WIDM's, helaas hadden de andere kandidaten geen spannende opdracht, al was het nog even paniek op het einde. Wie weet gaan ze nog wel iets met de informatie doen?
Jammer dat Maarten eruit is, erg leuke kandidaat.
Ja mee eens ik had na de derde opdracht een zeer sterk anti-climax gevoel.
Geen idee of het lag aan het mysterieuze voorstukje, de opbouw van verwachtingen of de uitwerking, waarschijnlijk alledrie. Misschien volgt er nog een staartje of een reden ervoor.
Helaas zijn er wel vaker dingen gebeurd die nooit meer een verklaring hebben gehad, zoals Karel in Phuket, een stadswandeling met zogenaamde feiten die voor geen meter klopten. Ook daarvoor is nooit een verklaring gekomen. Maar wie weet, zit er toch nog een mols element aan ergens.
Ik heb bij veel opdrachten het gevoel dat er meer in had gezeten, om het spannender, molser te maken. Nu is het allemaal over t algemeen een beetje 'blah' (met uitzondering van opdr 1 van afl 3 , die was idd wel leuk alleen had ook daar de rol van Hadewych en Marit iets interessanter mogen zijn wat mij betreft). Wel leuk om naar te kijken hoor maar (al mag je niet vergelijken natuurlijk) absoluut minder dan de eerste drie afleveringen van vorig jaar wat mij betreft. Ligt niet aan de kandidaten maar aan veel factoren wat mij betreft (omgeving, interactie, opdrachten en opzet ervan..)
Misschien gaat het nog groeien, die kans is zeker aanwezig. Ik hoop het in ieder geval. Maar tot nu toe zit ik er veel minder 'in' dan vorig jaar ben ik bang.