Een redelijke aflevering wat mij betreft. Een aflevering waarin (zeker ten opzichte van de eerste 2 afleveringen) wel veel geld is binnen gehaald. Hmm... de mol heeft duidelijk niet veel (kunnen?) doen...
De eerste opdracht was een toppertje, van een van mijn favoriete spelletjes van vroeger. Opvallend? Acteurs met een C... Hoe bedenk je het, na lang denken kwam ik tot 2 antwoorden; daarnaast was die ook nog eens niet duidelijk gezien... Verder werd er normaal verdiend. Dat Frits de antwoorden zei van bijv. die popgroepen doet hem misschien geen goed voor het molschap, maar het waren maar peanuts, en daarbij ook nog eens opvallend weinig antwoorden.
De jokers was een leuke opdracht, waar je wel het een en ander uit zou kunnen leren. William, Tim en Marit pakken geld, de rest jokers. Zou je de eerste 3 daarom moeten afschrijven? Lastig... Wie weet gaat er de volgende keer linea recta dat geld weer uit de pot... Sowieso zou ik William nog niet afhscrijven. Oke, hij pakt 1000 Euro, maar als hij de mol zou zijn voorkomt hij wel dat de vraag voor volgende week in de handen van iemand anders zou vallen.
De laatste opdracht was wat vaag. Al moet ik zeggen dat Reykjavik een mooie stad is. Opvallende zaken: Marit laat zich wel makkelijk overreden door Maarten en doet zeer actief mee met de zoektocht naar het telefoonnummer. Enkel William (en daarna ook Tim) wilde toch graag de toren in. Frits hield zich wel heel erg afzijdig van de groep bij de discussie.