Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Het kan verhelderend werken om de rest van de aflevering te kunnen kijken wetende wie eruit gaat en dus niet de Mol is .
Bergen huiswerk voor morgen (bedankt Joeri!):1. Opletten of Art zijn intro eindigt met 'de mol';2. Opletten of Art de executie begint met 'jongens';3. Opletten wie er als vierde aan de beurt is bij de test;4. Opletten wie er in beeld is bij 11:58;5. Opletten van wie de kinderfoto is in de intro.Wordt hard werken morgenavond.
Ik snap niks van deze beredeneringen... Wat is er met Art en zijn intro en executie verhaaltjes?
Ik ook! Wat dacht je van Lucky Letters? En dan denk ik met name aan de paardensprongletters op een zeker bord bij het Riverjetspel..
Tweet van Ikbendemol:"Wie ben ik? Phileines vriendin, sammy, zuster, sommetje, ome joop, amsterdam of een letterkeer?#widm Ned 1, 20:30 uur." Weer iets wiskundig
2 voor twaalf lijkt me sterker.
Waar is de aflevering 4 topic??
Misschien niet zo'n snuggere vraag, maar wat is er eigenlijk met de jokers uit aflevering 3 gebeurd? Iedereen pakte een joker behalve William, Tim en Marit; Frits had er eigenlijk twee maar hij stond er 1 af in ruil voor info aan William.Van Frits weten we dat hij zijn joker niet heeft gebruikt. Van Liesbeth en Hadewych zagen we dat ze hem wel gebruikten. Maarten doet niet meer terzake. Maar de rest? Annemarie, William?
Dank je Tureluurs! Kun je misschien ook even een linkje naar dat overzicht plaatsen, ik zie door de bomen het bos niet meer zo goed Idd opvallend dan, die William. MIsschien spaart hij ze op voor de allerlaatste test?
Kun je misschien ook even een linkje naar dat overzicht plaatsen,
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
319 gasten en 3 vaste bezoekers