Beste kandidaten,
Jullie eerste opdracht bestaat erin van Amsterdam naar München te rijden. De rit is zo'n 825 km lang en duurt zo'n 8u. Jullie mogen tussendoor 2 keer stoppen. Stop echter niet te lang: jullie hebben slechts 10u om de opdracht tot een goed einde te brengen.
Tijdens de rit kunnen jullie communiceren met behulp van portofoons. Jullie hebben de keuze uit vier wagens: een rode, een groene, een gele en een blauwe. Verdeel jullie over de auto's en wel zo dat er minimum 2 en maximum 3 kandidaten in elke auto zitten. Concreet betekent dit dat er 3 auto's met 3 personen en 1 auto met 2 personen zal zijn. Het is de bedoeling dat jullie onderling overleggen wie waar terecht komt. Nadat dat gebeurd is, moet de vertrouwenspersoon Daisy en mij een bericht sturen waarin staat wie in welke auto plaatsneemt. Iedereen blijft gedurende de hele rit in dezelfde auto zitten, na een tussenstop wordt dus niet gewisseld.
Veel succes
Concreet:
Het is tijd om te zien hoe goed jullie kunnen samenwerken. Wij verwachten het volgende:
- overleg wie in welke auto plaatsneemt (neem je plaats in de groene, de gele, de rode of de blauwe auto?)
- denk na, je keuze kan belangrijke gevolgen hebben
- wanneer jullie er als team uit zijn, pb't de vertrouwenspersoon Daisy en mij de verdeling over de auto's (min 2, max 3). Wie die vertrouwenspersoon is, maak ik pas vrijdag bekend. Overleg goed!