Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
<..pedobear image..>
Neem een kijkje op de fandagpagina om veilingitems te ontdekken!
molgeldeen jokerfoto's uit de duikopdrachtopschrijfborden van de raftopdrachtfoto's van de Dakota-opdrachteen kwartetspelnaamplaatjes uit de Western-dorp-opdrachthet rode doek van de stieropdrachteen tekening van de driebruggenopdrachttekeningen van de gletsjeropdrachteen gebruikte jas van Fritseen leeg schildersdoek met een handtekening van Arteen schilderij van Dali van de schildersopdrachtde outfit van Tim uit de verkleedopdrachteen gekleurde deurmat van de schildersopdracht...
Jammer dat de presentatiekaartjes uit de laatste test niet geveild worden
Je weet maar nooit wat er nog als verrassing meegebracht wordt
Dat kan nog idd, maar het is niet echt iets spectaculairs die kaartjes om het nog geheim te houden lijkt mij.
toch wel voor één forummer en de rest die met hem meeleeft.
En ik zie Molgeld...das ook leuk! Heb al Molgeld uit Japan en uit de "sleep het ijsblok door de kloof/het water mee opdracht" in Jordanie.
foto's uit de duikopdracht
wil perse iets hebben! zoals de jas van frits of de kleren van tim maar ik ga toch voor het geld omdat dat meestal goedkoper is. (en ik heb maar iets van 20 euro) hopenlijk gunnen de ECHTE fanatieke bieders mij wel wat door op 1 item niet te bieden, kan ik misschien een joker voor een tientje krijgen
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
496 gasten en 3 vaste bezoekers