Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Welnee joh, dat is die dwaas weer die in 2010 ook dat kruisje van Kim kocht en het nota bene ook nog omheeft in dat filmpje!
NOSNOS $1,1 miljoen voor een sjekel http://nos.nl/l/350170
Word en ook een paintball gun geveild? Die wil ik wel graag en zo ja hvl zou die ongeveer moeten kosten?
naja er zijn een boel fanatieke bieders die ook voor het geld gaan, zoals Lau en ik. Leuk voor bij het andere geld wat ik zoal al heb.En een joker voor een tientje, als dat eens kon Er werd volgens mij op Marktplaats namaak jokers aangeboden voor 5 euro per stuk, ze lijken heeel echt maar t zijn niet de echte
Dat gaat je een hoop geld kosten want A: er zit het gezicht van AM in en was dus een soort van hint voor de kandidaten en B: iedereen wil dat hebben volgens mij dus dat drijft de prijs enorm omhoog!hetzelfde geld voor het kwartet.
Bij voorbaat zeg ik alvast sorry van de *** kwaliteit ik zal proberen hem nog beter te filmen:
Citaat van: Jordyep op 12-03-2012, 19:43:15Bij voorbaat zeg ik alvast sorry van de *** kwaliteit ik zal proberen hem nog beter te filmen:Nice, mooi ding ik wil graag zon joker
Nice, mooi ding ik wil graag zon joker Ik ga ook nog een joker kopen en een doorzichtige vrijstelling en als dat bevalt koop ik er nog wat jokers bij. Niet dat ik men geld kwijt wil, maar de kwaliteit is goed en ik ga binnenkort zelf een widm organiseren !
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
410 gasten en 0 vaste bezoekers