Er zijn best veel titels te linken aan Anne-Marie:
afl. 8 Tim, Anne-Marie, Liesbeth = de drie kwartetten die zij had
afl. 7 Zelfkennis = behalve de abseilopdracht die voor iedere Mol geldt, het feit dat zij weet dat ze Marie-Therèse is
afl. 6 Rookgordijn = de rook die opstijgt nadat A-M (schijnbaar) het vlot in brand steekt ... iets wat een Mol niet zou doen .. dus ook figuurlijk een rookgordijn?
afl. 5 Van achter naar voren = niet duidelijk ... wel stond Anne-Marie achter in de rij bij de vliegtuigvragen en als je haar antwoord Eyrarbakki omdraait krijg je IK(...kabrarye) ... maar dit is duidelijk te ver gezocht :-)
afl. 4 Iemand anders = iedereen had in het munitiedepot een naam/woord/uitspraak die/dat naar hem/haarzelf verwees, A-M had een uitspraak van Ome Joop, dus van iemand anders
afl. 3 Geen toneel
afl. 2 In de Min
afl. 1 De eerste twee uur =
(Als je alleen kijkt naar 'de eerste' is ie wel te verklaren als A-M die als eerste aankomt)
Maar voor Hadewych kom ik ook een end, eerlijk gezegd
afl. 6 Rookgordijn - Alle pactjes die zij hier sluit en de open verdenkingen. Alleen maar rookgordijnen.
afl. 5 Van achter naar voren - Hadewych loopt van achterin het vliegtuig naar voren om het antwoordo p haar vraag te vinden
afl. 4 Iemand anders = Hade grapt dat ze Frits is
afl. 2 In de Min - verwijzend naar Minis (vind ik wat vergezocht)
afl. 1 De eerste twee uur - Slaat eigenlijk nog het minst op Hadewych omdat zij als enige zegt dat ze wel gelooft dat het drie uur zijn
Conclusie: geen :-) Maar vorig jaar zat er eigenlijk maar in één of twee afleveringtitels een echte (uitgelegde) hint, een aantal waren redelijk algemeen ('Kleur bekennen', 'Allemaal theater'), en een enkeling kan ik nog steeds niet verklaren ('Tand om tand' ?) .. ik vermoed dat het dit jaar weer zoiets is ... Dan horen we in aflevering 10 bijvoorbeeld 'In aflevering 5 liep Hadewych van achter naar voren. Dit was een hint' ... en wordt er over de andere titels gezwegen ... eigenlijk best flauw dus.