Iedereen lijkt er hier vanuit te gaan dat alle titels een aanwijzing bevatten, maar vorig jaar waren het ook maar 2 titels die daadwerkelijk een aanwijzing waren.
Naar mijn idee wijzen bepaalde titels erg duidelijk op een opdracht die in de desbetreffende aflevering voorkwam, misschien dat er alleen hints zitten in de titels die niet op iets in een aflevering slaan (of in ieder geval niet op iets wat direct met een verwijzing naar een kandidaat als mol te maken heeft)?
De eerste 2 uur -> Wijst naar de eerste opdracht die 2 uur duurde.
In de Min -> De pot kwam in de min te staan.
Geen Toneel -> De verklede vrouw van de rondleiding is echt zo en speelde dus geen toneel? Een andere verwijzing naar iets in de aflevering wat niet meteen naar een kandidaat verwijst kan ik niet vinden.
Iemand Anders
Van achter naar voren
Rookgordijn -> Ze schoten met brandende pijlen op het vlot, dat veroorzaakte een hoop rook.
Zelfkennis
Tim, Anne-Marie, Liesbeth -> De eerste opdracht waarbij Hadewych een andere taak had dan Tim, Anne-Marie en Liesbeth.
Dan verwijzen Iemand Anders, Van achter naar voren, Zelfkennis en misschien Geen Toneel niet rechtstreeks naar een opdracht, voor mijn idee dan, en zouden hier inderdaad hints inzitten naar de mol.
Maar goed, dit is maar een idee wat me ineens te binnen schoot bij het lezen van dit topic.