Ik vond het snorkelspel eigenlijk wel leuk :-) Kom er alleen niet helemaal uit waar het nou mis is gegaan in deze opdracht.
Uiteraard vergeet ik dan niet dat Marit de positie heeft om gebruik te maken van de verwarring die bij de snorkelaars ontstaat, in principe dus een makkelijke positie. Maarja, ook in het water is prima te mollen...
Hadewych en Anne-Marie doen het eigenlijk erg goed. Ze verwisselen alleen Tim en Marit, terwijl ze volgensmij de vader van Tim wel correct herkennen. Van Liesbeth en Tim is weinig op te maken, wel herkennen ze de reeks trouwfoto - William - trouwfoto (hier lag Marit dus nog op de goede plek). Later drijft Liesbeth erg af (verliest ze daarbij een foto?). William en Frits maken er een puinhoop van, maar herkennen de volgorde Trouwfoto - William - AM - Tim - Frits. Marit mist in deze reeks waardoor de namen op verkeerde posities komen. Is deze foto bewust gemist of lag de foto er inderdaad niet meer? Daardoor is Frits ook erg overtuigd van zijn positie op de 5e plaats (terwijl Hadewych en Anne-Marie Frits ook duidelijk hebben herkend, maar dan als 6e foto - de correcte plaats). Zou leuk zijn als iemand hier een duidelijk overzichtje van kan maken, want ik vind het erg verwarrend. Dat er iets niet klopt is mij dan wel weer duidelijk :-).
Wat mij verder opviel: Art wekt in het begin het vermoeden dat het misschien niet geheel toevallig is dat de mol het zo 'slecht' heeft gedaan in aflevering 3. Inmiddels staat de pot op een hoog bedrag. Op zich niet erg, maar het is niet 100% zeker dat de onderhandelingen goed uitpakken voor de mol. Ik denk dus dat er in de beide opdrachten weer sterk gemold is.