Hi allemaal,
hier nog even in het kort mijn theorie over aflevering 4. Ik zie dit nog niet terugkomen in jullie berichten dus misschien kunnen jullie je licht er ook even over laten schijnen
1. snorkelopdracht: de foto van Liesbeth's ouders heeft als enige GEEN mol logo op de foto. De rest wel
2. Het land waar ze heen gaan in aflevering 5 is Cuba. De mol heeft een tweet geplaatst waarin vermeldt stond Koude Oorlog. De Koude Oorlog heeft alles te maken met Cuba/VS en het bijeenkomen in Ijsland en is een warm land en een mooie omgeving voor een WIDM spelletje
(opvallend trouwens dat Frits 'kennedy for president'op zn t-shirt heeft staan in aflev 4 en daarna NEW YORK op zijn sweater)
3. De Mol twittert aan het einde van de aflevering (tijdens de bunkeropdracht) een bepaalde volgorde met 'synoniemen' voor elk persoon.
Wie ben ik? Phileines vriendin, sammy, zuster, sommetje, ome joop, amsterdam of een letterkeer?
dit zou heel goed de volgorde tot aan het einde vd show kunnen zijn: Hadewych valt dan de volgende keer af, daarna william, marit, tim, anne-marie (= dus verliezer), frits(winnaar), liesbeth = de mol
what do u think?