2.2 jeeps Anne-Marie, Marit en Wililam vormen een team. Liesbeth, Maarten en Tim het andere. Anne-Marie start naast William die achter het stuur zit, Marit achterin met de portofoon. Als Frits ze aanspreekt als auto rechts zegt Anne-Marie dat de anderen dat zijn. Even later blijkt dat ze gelijk heeft.
Anne-Marie wordt door Dio gekozen om naar boven te komen om de letters te lezen. Maarten wijst de eerste "letters" aan en zegt dat het een N kan zijn. Anne-Marie is het daar niet mee eens, de N staat gespiegeld. Anne-Marie probeert het te lezen: "Een V of een K." Volgens Maarten in een biecht herkende ze ook een I. Maarten: "Ik herken echt helemaal niks." Anne-Marie (wijst rechts): "Dit is een N." Maarten oppert "WIDM". Anne-Marie: "Maar dat is geen W." Art wil een antwoord. Maarten: "Ons antwoord is WIDM." Goed was "VIKING".
Anne-Marie later in de bus: "Maarten zei WIDM, terwijl ik de V en de I... Maar goed..." In biecht: "En weer geen geld, we hadden 2500 euro kunnen verdienen. Jongens echt, dit wordt gewoon gênant."
2.3 rooksignalen Anne-Marie en Frits zijn duo 4. Ze krijgen de rooksignalen (3263 i.p.v. 4263) door van Dio en Tim. Het seinen gaat bij Tim en Dio verkeerd. Tim in een biecht: "Er kwam gewoon een soort rooksliert, het was niet te zien wat we aan het seinen waren." Anne-Marie en Frits maken er maar 2222 van. Dankzij Maarten die inschatte dat de opdracht zou mislukken wordt er toch 3000 euro verdiend.
3.1 speedboot Anne-Marie, Maarten en Tim gaan als eerste de boot in. Tim schrijft, Maarten houdt het bord vast en Anne-Marie onthoudt de categorieën en letters (taakverdeling volgens Maarten in biecht). Anne-Marie kan het bord van Frits op de heenweg al lezen: "Sporters met een M!" Maarten: "Maarten van der Weijden." Anne-Marie: "Mario Been." Maarten: "Maarten Stekelenburg, Maradonna." (..) Anne-Marie kan het bord van Liesbeth op de heenweg deels lezen: "Een M, ik zag iets met een M!" (..) Anne-Marie mist het bord van William op de heenweg. William lacht: "Volgens mij hebben ze niet eens gekeken." (..) Anne-Marie kan het bord van William op de terugweg maar deels lezen: "Ik kan het niet lezen jongens, een C..." (..) Anne-Marie kan het bord van Liesbeth op de terugweg lezen: "Eur. steden... Europese steden met een M!" Anne-Marie: "Madrid." Maarten: "Moskou." Tim: "Milaan." Anne-Marie: "Middelburg." Het lijkt er op dat Tim Middelburg uiteindelijk niet heeft opgeschreven. (..) Hadewych en Marit herkennen Michael Jordan, Maradonna, Maarten, Mario Been, Madrid en Milaan. Dit levert 300 euro op. Niet: Michael Phelps, Moskou en Marcio Vink (150 euro).
Opties op kaartje van Anne-Marie: Europese steden (al gedaan), tv-presentatoren, dieren. Anne-Marie kiest de categorie dieren en de letter B. De letter B is 50 euro waard, net als de meeste andere letters. (Verder: C = 100, I = 100, O = 70, Q = 200, U = 100, W = 30, X = 150, Y = 200.) Anne-Marie schrijft " DIERENB" met een stip boven en onder de B. Tim verderop: "Die van Anne-Marie is echt goed te lezen, shit. Die van mij niet." (..) Liesbeth en William kunnen het bord van Anne-Marie op de heenweg lezen: "Dieren met een B". (..) Frits, Liesbeth en William bedenken 2 dieren met een B (badeend wordt niet goed gerekend). Hadewych en Marit herkennen de twee dierennamen. Dit levert 100 euro op. William achteraf verontwaardigd: "Ze heeft acteur gelezen maar niet de C!" (Was andersom.)
3.2 jokers Anne-Marie kiest voor 1 joker. Anne-Marie in biecht: "Ik weet niet wat er in die envelop zit en ik ben er bang voor, en ik zie een joker en dat vind ik gewoon heel opwindend." Geen 1000 euro in de pot.
Liesbeth (1 joker), William (envelop met 1000 euro), Hadewych (1 joker), Maarten (1 joker), Anne-Marie (1 joker), Tim (envelop met 1000 euro), Frits (2 jokers), Marit (envelop met 1000 euro).