Chandrika zit in een langwerpig gebouw (het gebouw waar Ron op uitkijkt) De ramen in dat gebouw zitten iig niet aan Ron's kant. Volgens de beelden ook niet aan de andere kant (maar daar ben ik niet zeker van) Voor zover ik het zie zijn er alleen ramen aan de lange kanten en in het dak.
Het gebouw in aanbouw, het geraamte is aan de andere lange zijde. Als Chandrika uit dat raam kijkt ziet ze geen heuvels, die ziet ze wsl wel als ze uit het linker raam kijkt.
Waarom zegt ze dat ze uitkijkt op een geraamte, als dat wellicht niet zo is?
Volgende punt is als Ron met zijn verrekijker naar de letters van Elise tuurt. Ik zie met het blote oog al dat er zeker twee letters zijn gekomen.
Waarom meldt Ron dan alleen een c, als hij kan zien dat er meerdere letters zijn. Elise drukte niet om de 30 seconde op het knopje, maar met een veel hogere frequentie
Vader jacob:
CDEC, CDE
CEFG, EFG
GAGFE C, GAGFE C
CGC, CGC
vet is zichtbaar voor onsRon ziet CEFGFG, zegt hij tegen Chandrika
CEFG zijn de noten van "Oh when the saints, go marching in". Wat naar mijn idee weinig met Vader Jacob te maken heeft.
het cursieve had hij kunnen bedoelenChandrika geeft weer CEF DA door aan Elise.
Duidelijk is dat er behoorlijk geknipt is in het geheel.
Iedereen wordt weer heerlijk verdacht gemaakt (voor iedere fan wat wils
), want uit de noten die wij zien dat Elise die van Chandrika doorkrijgt, is absoluut geen Vader Jacob te halen.
Ron zal later wel de juiste volgorde hebben doorgegeven, maar daar hebben wij weer niks van meegekregen.