Lodewijk, ik ben ook mijn hoofd aan het breken over die eerste opdracht, maar het wilt niet zo...
Ben met die huisnummers bezig, maar het schiet niet op, Elise zit achter 905, Chandrika achter 4222 en ron achter 4115.
De hele opdracht begint bij een hoekhuis met nummer 947. Ze lopen vervolgens 'terug'langs nummer 919.
Ik word helemaal gek van de getallen en nu kom jij ook nog met die korte flits van andere deuren met andere nummers.
Dan is er nog die opvallende fietster die me grandioos blijft irriteren. Ze fietst op de weg, of iets wat er op lijkt, dan komen er geparkeerde auto's en gaat ze achter elise, chandrika en angela op de stoep fietsen, wat eigenlijk helemaal niet logisch is; nu wordt ze opgehouden, kan niet doorfietsen. Kan beter de weg opfietsen (als er geen auto midden op weg stilstaat)
Wanneer ze even later op de hoek aankomen, fietst ze weer midden op straat. Das niet zo logisch:
- als er gemonteerd is, oponthoud is geweest, zou een 'toevallige'' fietser allang gepasseerd zijn wanneer de opname wordt gemaakt.
- als er niet gemonteerd is, het in een keer is opgenomen, vind ik het raar dat de fietster opeens weer midden op de weg is, in normaal fietstempo voorbij rijdt.
Wat wil ik hiermee zeggen? Weet ik eigenlijk ook niet, dat ik het raar vind