Europa: Griekenland zou wel tof zijn, worden ze weer in een verlaten gebied gedumpt op zn piepklein grieks eilandje
blijven ze ook nog eens heel de serie in Europa. Maar ook een oostblokland behoort tot de mogelijkheden (snikheet daar in de zomer)
Marokko zou zomaar eens kunnen(of Egypte) in ieder geval als het afrika wordt kan zuid afrika ook, maar daar is het in mei/juni juist niet zo warm (remember het WK, waar overdag met handschoenen aan werd gespeeld soms)
In Zuid-Amerika zou het misschien wel eens chili of peru kunnen zijn (chili vanwege het strand, alleen nu wel met dat zomerse gevoel in tegenstelling tot IJsland) of wat te denken van suriname
En dan nog Azië, China is wel erg chaotisch denk ik, maar Zuid-Korea of Oezbekistan is ook warm en onbekend genoeg voor een vervolg. (en ik denk dat 2013 wel weer eens naar Azië zou kunnen gaan, omdat 2009 (jordanie) en 2010 (japan) de laatste keer was dat ze in Azië waren.
In ieder geval denk ik niet dat ze teruggaan naar een land uit een eerdere serie, en hoe groot zou de grap zijn als ze na afl 5 nog in de kou blijven en alleen maar maar Noorwegen ofzo gaan(of de hele serie in IJsland blijven
)