¡Ay, caramba!
Nu hoopte ik echt nog op Cyprus en op Italië, ook ik was al druk op zoek na de aflevering maar het wordt dus viva España.
Mijn initiële reactie was "weeral Spanje/Andalucia" en ik had een een soort van 'been there, done that'-gevoel. Ergens vind ik het wel spijtig en eerlijk gezegd een beetje een gemiste kans. Tenslotte heeft De Mol een geschiedenis met Andalusië. Maarja, wederom Spanje dus, we zullen zien wat het wordt. Ik stel mijn verwachtingen niet te hoog in, dan kan het alleen maar goed uitpakken.
Maar ze zullen er ongetwijfeld wel weer wat moois van maken, zoals elke keer! Dus ik hoop dat ze me alsnog zullen verrassen, en ook al zou het tegenvallen denk ik dat de groep van dit jaar dat zou goedmaken, althans als mijn favorieten erin blijven!
Btw, alleen al die valse kat die daar liep in de preview, kon al tellen als geslaagd sfeerbeeld. Amai, dat beest kan zo gaan solliciteren als huisdier van onze Mol. Zeker geen katje om zonder handschoenen aan te pakken. Net zoals onze vrouwelijke Mol. Of is dat een te gedurfde uitspraak?