Maar JUNG is........is niks.....
Nou... we hebben tot nu toe elk jaar wel gehad dat er een rare woordspeling in de serie zat. Meestal maakt de mol die. De ene keer in de opdracht, de andere keer in biechts. Dit keer kan best Art het woordgrapje uitspreken. Het valt in elk geval erg op.
Verder valt me dit seizoen namelijk niet veel op. Nou, de laatste aflevering wel, toen zei Tim in de test zichzelf te verdenken. Zie afvallers-topic maar ik zie hier de hint in dat elke kandidaat Tim noemt. Geen enkele andere kandidaat wordt door elke kandidaat genoemd. Dat betekent dat in de komende aflevering nog Frits, William en Liesbeth gaan volgen met Tim noemen want die hebben het nog niet gedaan.
En dat Tim dus sowieso geen exit heeft... dat kan dan dus niet. Dan kunnen alleen AM en Hadewych exit, tenzij bijv. Frits in de komende test Tim noemt en meteen exit gaat. Het is opvallend want in afl. 4 waarin niemand exit was, werd Tim juist niet genoemd.
Iedereen moet maar zijn conclusie trekken maar ik denk dat Liesbeth pas in de finale Tim gaat noemen en dat Tim met deze langlopende hint de mol is.