eerlijk gezegd denk ik gewoon dat het nephint is om ons molloten op het verkeerde been te zetten.
Ik
denk weet vrij zeker dat het helemaal niks is, en dat het niet eens in ze
opgekomen is dat molloten hier een hint in gaan zoeken. Ze lachen zich een breuk daar bij de productie. Elke presentator moet een aanspreekwoord hebben dat bij hem of haar past. Kandidaten past bij Karel. Vrienden past bij Angela. Jongens past bij Art. Klaar.
Tenslotte, dat wij 10 hints vinden waarvan er één juist is, wil niet zeggen dat de andere negen er allemaal opzettelijk in zijn gemaakt. De meeste dingen die wij hints noemen zijn uiteindelijk gewoon toeval, dingen die toch zijn wat ze lijken.
Als dit een hint was dan zou er naar mijn idee een regelmaat moeten zitten in het moment in de aflevering waarop dit gezegd werd. Daarnaast is "jung is" helemaal niks. Het is "jung is de mol" (of "minis is de mol" of "staats is de mol" maar voor deze theorie is het "jung is de mol"), dus "jung is" is een halve zin. Als dit een hint zou zijn, waarom zit de andere helft van die zin er dan niet bij?
Kennis is Macht, KIM, was af. Toen Poepte / Totale Poet, Topo, was af. Jung is, is een halve zin. Een halve hint is geen hint.
Ik vind het helemaal prima en ook ergens wel geinig hoe jullie hier helemaal in opgaan allemaal, maar hou rekening met de - mijns inziens heel grote - kans dat je er in aflevering 10 en daarna helemaal niks over hoort.