Testvragen theorie
Ik heb even op een rijtje gezet hoe de afvallers van dit seizoen de testvragen hebben ingevuld.
De vragen zijn ingevuld naar mening van de afvaller zelf, dit bepaal ik door te kijken op welke personen of welk persoon de afvaller zat. Als een kandidaat op meerdere mensen zat heb ik de groep gekozen waar de meeste van hem/haar verdachten bijhoren. Wanneer dit niet het geval was heb ik de verdachte om en om ingevuld. Hieruit kunnen we misschien een soort schatting maken welke personen de mol niet kunnen zijn. De mensen die uit het spel liggen heb ik niet meegerekend.
Onderstreept = Deze vraag kwam voor in de aflevering.
Schuingedrukt = Niet schatbaar.
Normaal = Kwam niet voor in de aflevering, maar zat waarschijnlijk wel in de test.
Waar de kandidaten de afleveringen op zaten
Marion = Tim, Liesbeth en Frits - Viel hierna af
Dio = Marit en Tim - ..... - Viel hierna af (Omdat hij meer op Tim zat heb ik 1 vraag meer op tim gedaan)
Marit = .... - Tim - ... - .... - Viel hierna af
Maarten = Grootste groep - Tim - Grootste groep - Viel hierna af
Aflevering 1 - Marion
- 1. Is de mol een man of een vrouw ? Man -- > Frits, Tim en William.
- 4. Hoeveel broers of zussen heeft de mol ? Wilde gok --> ...
- 12. Heeft de mol de vrijstellingen gevonden tijdens het eerste deel van de Gletsjeropdracht ? Ja --> Frits en Tim.
- 8. Stond er een deel van de Dakota op de panoramafoto van de mol ? Wilde gok --> ...
- 13. Werd de mol een vrijstelling voor aflevering 3 gegund ? Nee --> Frits, Tim, Liesbeth, Anne-Marie, William, Hadewych.
- Kwam de mol aan bij het vliegtuig ? Nee --> Liesbeth en Tim
- Was de mol een tekenaar of een vinder ? Vinder --> Liesbeth en Tim
Aflevering 2 - Dio
- 5. Beantwoorde de Mol de vragen over zichzelf goed bij de trapopdracht ? Wilde gok --> ...
- 18. Seinde de mol tijdens de Seinenopdracht ? Ja --> Marit, Tim en Liesbeth,
- 11. Met hoeveel mensen zat de Mol in een team tijdens de Jeepopdracht ? 4 --> Tim, Liesbeth en Hadewych.
- 6. In welke kamer sliep de mol vannacht ? Antwoorden niet bekend --> Marit en ?
- 14. Wat was het nummerbord van de auto waarin de Mol zat tijdens de Jeepopdracht ? GZF89 --> Tim, Liesbeth en Hadewych.
- 20. Is de mol een man of een vrouw ? Vrouw --> Marit, Anne-Marie, Liesbeth en Hadewych,
Aflevering 3 - Maarten
- 4. In welk team zat de mol tijdens de riverjetopdracht ? Het tweede team --> Liesbeth, Frits en William.
- 15. Tijdens de rondleiding zat de mol in een groep van ? 6 personen --> Liesbeth, Frits, William, Hadewych, Tim en Anne-Marie.
- 10. Wat pakte de mol tijdens de jokeropdracht ? Een joker --> Liesbeth, Hadewych en Anne-Marie.
- 1. Is de mol een man of een vrouw ? Vrouw --> Liesbeth, Hadewych en Anne-Marie.
Aflevering 4
Niet van belang
Aflevering 5 - Marit
5. Waar zat de mol in het vliegtuig ?Links van het gangpad --> Tim, Anne-Marie en Hadewych.
11. Wat verdiende de mol bij de western-opdracht ? Niets --> Tim, Anne-Marie en Liesbeth.
12. Kreeg de mol een herkansing bij de western-opdracht ? Nee --> Tim, Hadewych, Liesbeth en Frits.
7. Heeft de mol meerdere molboekjes ? Wilde gok --> ...
18. Heeft het team van de mol een testvraag gevonden tijdens de kasteel-opdracht ? Nee --> Tim en Anne-Marie.
- Is de mol een man of een vrouw ? Man --> Tim, Frits en William.
- Beantwoordde de mol een vraag goed tijdens de vragenronde ? Ja --> Tim, Anne-Marie, Liesbeth en William.
Einduitslag
Tim = 15
Liesbeth = 14
Anne-Marie = 9
Hadewych = 9
Frits = 7
William = 6
Opvallend is dat Tim veel is verdacht door de kandidaten en Anne-Marie er nog niet uit is, terwijl ze altijd op Tim heeft gezeten.(Met de vraag Wie is de mol? erbij had Tim nog meer testvragen op zijn naam staan). Ook is het vreemd dat Liesbeth zo veel testvragen op haar naam heeft, waarschijnlijk zat ze vaak in de grootste groep. Als we deze uitslag moeten geloven zouden we Tim en Liesbeth moeten afstrepen.