Ik heb de opdracht in het western dorp op de kaart gezet... 't is nog niet helemaal klaar, maar ik ben bang dat het heel veel tijd gaat kosten om de laatste puntjes op de i te zetten. Daarom alvast deze tussenstatus.
Marit vs. Anne-Marie:Over dit duel is weinig te melden. Wij zien waarschijnlijk alles wat er te zien is.
De locatie waar Anne-Marie haar joker pakt is niet 100% zeker. Het lijkt er op dat ze dat kistje later iets verder naar achter hebben gezet.
Hadewych vs. Tim:Het is me niet helemaal duidelijk wat Tim allemaal uitspookt. Hij rent van hot naar her zonder bij kistjes langs te gaan. Het is mij op dit moment volledig onduidelijk bij welk kistje Hadewych Tim wegdrukt.
<EDIT>Ik vermoed dat het om het meest linker kistje gaat, maar dat het kistje naar de overkant van de straat is verplaatst.
</EDIT>Frits vs. Liesbeth:Van dit duel krijgen we heel veel niet te zien en wordt er waarschijnlijk ook flink geknoeit met de chronologie van de beelden. Frits gaat zo ongeveer het hele dorp door. Liesbeth zit ook niet stil, maar dat krijgen we amper te zien. De kans is zéér groot dat zij geld gepakt heeft bij het bovenste kistje, waar een briefje ontbreekt als Frits daar aankomt.
William vs Anne-Marie:Dit duel lijkt ook redelijk straight forward. Fanatieke William gaat als een speer een groot aantal kistjes bij langs en weet daarmee zijn gepakte jokers veilig te stellen.
Conclusies:Anne-Marie krijgt in beide duels eigenlijk weinig kans om echt iets te doen, doordat ze tegenover twee zeer fanatieke tegenstanders speeld.
William weet opvallend snel kistjes te vinden.
Tim kijkt niet al te best rond om kistjes te spotten en steekt vaak de straat over in de buurt van sluipschutters.
Hadewych lijkt voor zichzelf te spelen.
Liesbeth doet waarschijnlijk redelijk goed haar best, maar de montage probeert ons te doen geloven dat dat niet zo is.
Frits vindt veel kistjes en pakt redelijk wat geld. Hij overtuigd beide scherpschutters om hem niet te schieten door geld te laten zien.