Poll

Welk seizoenen vond jij het leukst qua totaalplaatje ? (Mol, opdrachten, kandidaten etc.)

1999 (Australië, Mol Deborah)
4 (1.7%)
2001 (Schotland, Mol Nico)
5 (2.1%)
2002 (Portugal, Mol George)
38 (15.8%)
2003 (Canada, Mol Elise)
4 (1.7%)
2005 (Australië-Indonesië, Mol Yvon)
24 (10%)
2006 (Argentinië, Mol Milouska)
26 (10.8%)
2007 (Thailand, Mol Inge)
9 (3.7%)
2008 (Mexico, Mol Dennis)
58 (24.1%)
2009 (Ierland-Jordanië, Mol Jon)
17 (7.1%)
2010 (Japan, Mol Kim)
10 (4.1%)
2011 (El Salvador-Nicaragua, Mol Patrick)
30 (12.4%)
2012 (Ijsland-Spanje, Mol Anne-Marie)
16 (6.6%)

Totaal aantal stemmen: 101

Auteur Topic: Lijstjes ( wat is het leukste seizoen? )  (gelezen 46618 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Lijstjes
« Reactie #80 Gepost op: 18-02-2012, 11:09:03 »
En die kende ik weer niet, haha! Zo zie je maar, dé Bekende Nederlander bestaat niet. ;)
Aldus Maxima.   Oh nee, dat was iets anders.

Lijstjes om lijstjes te verzamelen: dat lijkt me wel leuk: wat is het leukste lijstje van alle seizoenen?

Offline Qper

• Forumlid
« Reactie #81 Gepost op: 18-02-2012, 12:55:31 »
Oh we doen nu allerlei lijstjes door elkaar?

Leuk, want ik ben dol op lijstjes :)

Kandidaten die ik al kende voor het seizoen begon:

5: Gijs, Isabelle, Marc-Marie, Sander, Victoria, Yvon (6)
6: Geert, Liz, Mary-Lou, Richard, Toine (5)
7: Alex, Dick, Eva, Inge, Liesbeth, Menno, Paul, Renate, Sander (9)
8: Coen, Edo, Georgina, Dennis, Joris, Nicolette (6)
9: Dennis, Hans, Jon, Paula, Rick, Sebastian, Vivienne (7)
10: Arjen, Barbera, Erik, Frits, Hind, Loretta, Tim (7)
11: Art, Horace, Patrick, Jan (4)
12: Dio, Hadewych, Maarten, Marit, Tim (5)

Ja, ik luister veel radio en nee ik kijk niet veel soaps :P

En nog een lijstje van favorieten en niet favorieten (met bij sommigen een toelichting). Ik heb geprobeerd de eerste afvallers een beetje te sparen in het oordeel.

3:
+ George:
+ Harry: Hele sympathieke huiselijke man die ineens midden in het avontuur werd gestort. Prachtig om te zien
- Kerstin: lk weet zeker dat als ik haar in het echt kende ik haar niet zou mogen. Ook al kan ik niet precies duiden waarom. Hoopte elke executie dat ze afviel, zelfs ook al wist ik al wanneer ze afviel voor ik de serie zag.

4
+ Ferdi
+ Rene
- Aafke: Saaie muts
- Astrid: Boe voor het spel uitstappen voor geld (en boe voordat het spel haar dit aanbood)

5
+ Sander
+ Marc Marie
- Yvonne: Saaie muts

6
+ Frederique
+ Toine
- Chris:  Had ik niks mee

7
+ Paul
+ Renate
- Inge: Niet alleen slechte mol, ook nog eens niet leuk.
- Eva: Hierin ben ik bevooroordeeld. Ik kende haar van kannibalen (soort de lama’s) waar zij samen met o.a. Dennis vd Ven, Jeroen van Koningsbrugge en Horace Cohen aan meedeed. Daar was ze voor mij ‘die irritante dikke muts die probeert om ook grappig te zijn’. Dat vooroordeel heeft ze nooit kunnen wegnemen voor mij

8
+ Dennis
+ Georgina: Grootste verrassing. Nam in WIDM alle vooroordelen weg.
- Dunya: Saai, veel te lang stil. Had van mij eerder af mogen vallen.

9
+ Dennis
+ Vivienne
- Paula: Had ik niks mee

10
+ Arjen
+ Frits
- Manuel: Had ik niks mee

11
+ Pepijn
+ Anna
- Soundos: Vond ik vooral in het begin erg irritant. Trok later bij, maar had het niet erg gevonden als ze eerder afviel.

12
+ William
+ Frits
- Niemand

Offline Jordyep

• Forumlid
« Reactie #82 Gepost op: 20-02-2012, 14:54:34 »
Hoog tijd voor een nieuw lijstje :)!

Het nieuwe onderwerp is: de beste molacties. Wat vond jij de beste molactie per mol?

Deze is van mij:
Seizoen 3: De bloeddrukverhoging
Seizoen 5: Yvon en Sander in de auto tijdens de treinopdracht.
Seizoen 6: De Bier met Wodka/Whiskey actie
Seizoen 7: Niet echt een actie maar de 3 foute antwoorden en uitkomen bij de mol was geniaal bedacht.
Seizoen 8: Is ego de mol?
Seizoen 9: De beethoven opdracht
Seizoen 10: Het muntje uit haar hand laten vallen
Seizoen 11: Het kokers achterhouden van Patrick

Offline tumtum

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 20-02-2012, 15:27:05 »
Wie ik al kende voor WIDM (seizoenen 6, 8 en 9 heb ik pas jaren later gezien, dus ik probeer een beetje terug te redeneren of ik ze destijds wel of niet gekend zou hebben)

Seizoen 5:
Bekend: Gijs, Roeland, Isabelle, Marc-Marie.
Vaag bekend: Yvon, Victoria, Sander (van naam)
Totaal onbekend: Jim, Yvonne, Lottie

Seizoen 6:
Bekend: Geert, Mary-Lou, Fréderique, Toine, Roderick
Vaag bekend: Liz
Toaal onbekend: Milouska, Peggy, Chris, Richard

Seizoen 7:
Bekend: Inge, Liesbeth, Menno, Sander
Vaag bekend: Dick, Renate, Paul (ook alleen van naam)
Totaal onbekend: Nadja, Eva, Alex

Seizoen 8:
Bekend: Georgina, Patrick, Joris, Annette, Coen (had hem al eens ontmoet toen hij nog niet bekend was)
Vaag bekend: Dennis, Edo
Twijfelachtig: Nicolette, Regina
Totaal onbekend: Dunya

Seizoen 9:
Bekend: Paula, Viviënne, Hans, Sebastiaan, Rick, Vera, Dennis
Vaag bekend: Froukje
Totaal onbekend: Anniek, Jon

Seizoen 10:
Bekend: Loretta, Manuel, Barbara, Hind, Frits
Vaag bekend: Tim
Totaal onbekend: Kim, Sanne, Arjen, Erik (kende 'Slimme Schemer' wel, en ook dat groepje van Erik (en dan vooral de grote hit), maar had beide niet herkend)

Seizoen 11:
Bekend: Karin, Horace, Jan
Vaag bekend: Art
Totaal onbekend: Patrick, Pepijn, Hanna, Anna, Miryanna, Soundos

Seizoen 12:
Echt bekend: niemand
Vaag bekend: Marit, Anne-Marie, Maarten (kon me vaag herinneren dat ik die beelden van de OS wel eens had gezien, maar de naam zei me niets), Frits (van naam)
Totaal onbekend: Dio, William, Hadewych, Tim, Liesbeth, Marion
« Laatst bewerkt op: 20-02-2012, 15:28:38 door tumtum »

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 20-02-2012, 15:50:15 »
Beste mollenstreek:

Serie 3: zoveel meters maken met het waterskiëen  ::jaja::

Maar met name toch wel..

Citaat van: Heinz/wieisdemol.net
Ook steelt George maarliefst 15.000 euro uit de geldpot. Nadat zijn diefstal van 5.000 euro niet wordt opgemerkt besluit hij, terwijl Ellen, Jantien en John met de estafette (aflevering 9) bezig zijn, een tweede keer toe te slaan. George: "Na het zingen (aflevering 5) pakte Harry in een keer de pot, liet aan me zien, ik had de pot uit zijn handen genomen (...) en boven een groep mensen schoot de hele bundel met geld uit mijn handen. Vervolgens heb ik het geld opgeraapt en een paar briefjes heb ik achterover gedrukt. Maar volgens de administratie van de kandidaten is er helemaal geen geld weg, dus is er ook geen diefstal door de Mol gepleegd. En als Mol wil ik natuurlijk wel een beetje aandacht.. dus.. de ultieme gelegenheid: de tas van John, met.. de pot!"

Top!  ::ok::

Serie 4: de lintjesopdracht..

Citaat van: Heinz/wieisdemol.net
Tijdens de lintjesopdracht (aflevering 3) slaat Elise voor het eerst een grote slag. Ze doet of ze verdwaalt en blijft lange tijd in het bos, maar komt wanneer ze weet dat de opdracht niet gehaald is toch nog net op tijd binnen zodat de door haar gevonden lintjes de groep geld kosten.

Serie 5: tja.. er is niet echt dè beste mollenstreek imo.. maar vele kleine beetjes die het voor mij duidelijk maakten dat het Yvon moest zijn :P

Serie 6: de eerste, de beste: het omdraaien van -1000 heel 'toevallig' in aflevering 1. En het wilde er bij mij maar niet in dat Milouska dat deed omdat ze de mol was :P

Serie 7: beetje gelijk aan serie 5.. maar nog veel meer dat ik Inge geen sterke mollenstreken vond leveren, vele kleintjes of een enkele grote.

Serie 8: Driefm, moet ik nog meer zeggen?  ::rofl:: Maar nee, dan toch het cruiseschip met tijd verdoen op een speelgoedmotor en enveloppen wegmoffelen.  ;D

Serie 9: In de loods van de Titanic proberen kandidaten op de plek te krijgen zodat Jon zelf niet op zijn plek stond :)

Serie 10: Met de kano's in zicht van Arjen het muntje in het water laten vallen. Onbetaalbaar!  :D

Serie 11: Die kokers die ze aan zee moesten vinden onder water. Waar Patrick deed alsof ie een koker in de mand stopte en geld wegmoffelde.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lester

• Forumlid
  • -
« Reactie #85 Gepost op: 20-02-2012, 16:15:06 »
Kandidaten die ik al kende voor de serie begon:

Seizoen 5: Yvon Jaspers, Victoria Koblenko, Gijs Staverman, Isabelle Brinkman (4)
Seizoen 6: Milouska Meulens, Geert Hoes, Chris Tates, Peggy Vrijens, Chris Tates (5)
Seizoen 7: Inge Ipenburg, Renate Verbaan, Eva van der Gucht, Sander Lantinga, Liesbeth Kamerling, Dick Jol. (6)
Seizoen 8: Dennis Weening, Edo Brunner, Regina Romeijn, Nicolette Kluijver, Georgina Verbaan, Joris Linssen, Coen Swijnenberg, Patrick Martens.(8 )
Seizoen 9: Vivienne van den Assem, Paula Udondek, Sebastiaan Labrie, Dennis Storm.
Seizoen 10: Frits Sissing, Loretta Schrijver, Tim Akkerman, Manuel Venderbos, Barbara Barend, Hind Laroussi, Erik van der Hoff. (7)
Seizoen 11: Horace Cohen, Miryanna van Reeden, Jan Kooijman, Pepijn Gunneweg. (4)
Seizoen 12: Dio (1)

Seizoen 8 dus voor mij, en seizoen 12 is wel erg dramatisch  ::rofl::

Favorieten en minst favorieten per Seizoen:

Seizoen 5:Yvon, Marc-Marie, Isabelle Yvonne, Victoria
Seizoen 6:Milouska Mary-Lou
Seizoen 7: Renate , Dick NADJA bleghh
Seizoen 8:Dennis, Edo, Dunya Regina
Seizoen 9: Dennis, Sebastiaan Jon Paula
Seizoen 10: Loretta, Hind, Frits Tim Kim, Sanne
Seizoen 11: Horace, Miryanna, Soundos Art
Seozoen 12: Iedereen behalve Liesbeth en Maarten

Meer Favorieten

Locaties: Indonesie, Mexico
Opdracht: De karaoke opdracht uit Seizoen 10
Molactie: Dennis die in seizoen 8 Annette naar boven duwt.
Hint: Het kruisje van Kim in Seizoen 10.
Seizoen: Seizoen 7 en 8
Mol: Dennis uit Seizoen 8

Offline Bubbeltje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Mag ik jouw pet Edo? Ik eet hem thuis wel op."
« Reactie #86 Gepost op: 20-02-2012, 16:31:57 »
Seizoen 5:
Bekend: Yvon, Gijs, Isabelle, Marc-Marie, Sander, Victoria
Vaag bekend: Lottie
Totaal onbekend: Jim, Yvonne, Roeland

Seizoen 6:
Bekend: Geert, Mary-Lou, Frédérique, Toine, Roderick, Milouska, Peggy, Liz
Vaag bekend: Richard
Toaal onbekend: Chris

Seizoen 7:
Bekend: Inge, Liesbeth, Sander, Menno, Renate, Paul
Vaag bekend: Dick
Totaal onbekend: Nadja, Eva, Alex

Seizoen 8:
Bekend: Georgina, Patrick, Joris, Coen, Nicolette, Regina
Vaag bekend: Dennis, Edo
Totaal onbekend: Dunya, Annette

Seizoen 9:
Bekend: Paula, Viviënne, Hans, Sebastiaan, Rick, Dennis, Anniek, Jon
Vaag bekend: Froukje
Totaal onbekend: Vera

Seizoen 10:
Bekend: Loretta, Manuel, Barbara, Hind, Frits, Tim
Vaag bekend: Kim, Sanne
Totaal onbekend: Arjen, Erik

Seizoen 11:
Bekend: Karin, Horace, Jan, Pepijn, Anna, Miryanna
Vaag bekend: Art
Totaal onbekend: Patrick, Hanna, Soundos

Seizoen 12:
Echt bekend: Marit, Maarten, Liesbeth, Marion, Dio
Vaag bekend: Anne-Marie, Frits, William
Totaal onbekend: Hadewych, Tim

Zoiets. ::jaja::
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Offline keek

• Forumlid
  • Trust Nobuddy!
« Reactie #87 Gepost op: 20-02-2012, 17:36:17 »
Ik doe mee.

Bekenden voor het begin van het seizoen (voor zover ik me herinner).

5: Gijs, Yvon, Marc-Marie, Lottie, Roeland, Sander, Victoria, Jim
6: Frederique, Toine, Richard, Geert, Mary-Lou, Chris, Liz, Peggy
7: Inge, Alex, Menno, Paul, Nadja, Liesbeth, Sander
8: Edo, Georgina, Nicolette, Anette, Coen, Joris
9: Jon, Dennis, Aniek, Sebastiaan, Rick, Paula, Vera
10:Frits, Erik, Hind, Loretta, Barbara, Tim
11:Art, Soundos, Karin, Anna, Jan, Miryanna, Pepijn, Horace
12:Maarten, Hadewych, William, Tim, Anne-Marie

Opvallend dat sommige mensen echt totaal andere mensen kennen dan ik en de in mijn ogen bekendste Nederlanders juist niet kennen.

Offline Back it Up.

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 20-02-2012, 18:28:40 »
Roeland Fernhout, Victoria Koblenko, Gijs Staverman, Marc-Marie Huijbrechts, Yvon Jaspers

Milouska Meulens, Frédérique Huydts, Geert Hoes, Chris Tates, Liz Snoijink, Richard Groenendijk, Toine van Peperstraten

Inge Ipenburg, Paul Rabbering, Renate Verbaan, Eva Van Der Gucht., Sander Lantinga, Liesbeth Kamerling, Menno Bentveld, Alex Klaasen, Dick Jol, Nadja Hüpscher (iedereen dus  ::tandpastasmiley::)

Dennis Weening,  Edo Brunner,  Regina Romeijn,  Nicolette Kluijver,  Georgina Verbaan, Coen Swijnenberg, Joris Linssen, Patrick Martens

Jon van Eerd, Viviënne van den Assem, Anniek Pheifer, Vera Mann, Sebastiaan Labrie, Rick Engelkes, Dennis Storm

Kim Pieters, Frits Sissing, Sanne Vogel, Loretta Schrijver, Tim Akkerman, Manuel Venderbos, Barbara Barend, Hind Laroussi, Arjen Lubach, Erik van der Hoff (ook iedereen)

Patrick Stoof, Art Rooijakkers, Horace Cohen, Miryanna van Reeden, Jan Kooijman, Pepijn Gunneweg, Anna Drijver, Karin de Groot

Marion Pauw, Dio, Maarten van der Weijden, Marit van Bohemen, Frits Huffnagel, William Spaaij, Liesbeth Staats, Hadewych Minis

Toch nog best wel wat.. ik snap ook niet zo goed waarom veel mensen dit onbekende mensen vinden. De meesten zijn regelmatig op tv of in het theater.

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 20-02-2012, 22:27:34 »
Bekend - Onbekend

Roeland Fernhout, Yvonne van den Hurk, Victoria Koblenko, Jim de Groot, Gijs Staverman, Sander de Heer, Isabelle Brinkman, Marc-Marie Huijbrechts, Lottie Hellingman,  Yvon Jaspers

Milouska Meulens, Frédérique Huydts, Roderick Veelo,  Geert Hoes, Chris Tates,  Mary-Lou van Steenis,  Liz Snoijink,  Richard Groenendijk, Toine van Peperstraten, Peggy Vrijens

Inge Ipenburg, Paul Rabbering, Renate Verbaan, Eva Van Der Gucht., Sander Lantinga, Liesbeth Kamerling, Menno Bentveld, Alex Klaasen, Dick Jol, Nadja Hüpscher

Dennis Weening,  Edo Brunner,  Regina RomeijnNicolette Kluijver,  Annette van Trigt,  Georgina Verbaan, Coen Swijnenberg, Joris Linssen, Dunya Khayame, Patrick Martens

Jon van Eerd, Viviënne van den Assem, Anniek Pheifer, Vera Mann, Hans Schiffers, Paula Udondek, Froukje Jansen, Sebastiaan Labrie, Rick Engelkes, Dennis Storm

Kim Pieters, Frits Sissing, Sanne Vogel, Loretta Schrijver, Tim Akkerman, Manuel Venderbos,, Barbara Barend, Hind Laroussi, Arjen Lubach, Erik van der Hoff

Patrick Stoof, Art Rooijakkers, Soundos El Ahmadi, Hanna Bervoets, Horace Cohen, Miryanna van Reeden, Jan Kooijman, Pepijn Gunneweg, Anna Drijver,, Karin de Groot

Marion Pauw, Dio, Maarten van der Weijden, Marit van Bohemen, Frits Huffnagel, William Spaaij, Anne-Marie Jung, Liesbeth Staats, Tim Kamps, Hadewych Minis

seizoen 11 dus de meeste onbekenden met 8 namen

seizoenen 5, 7 en 9 de minste onbekenden met elk 3 namen.

Offline Milk

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
« Reactie #90 Gepost op: 21-02-2012, 13:15:33 »
Ik kende NIET (en dan ook niet van gezicht):

Yvonne van den Hurk
Dunya Khayame
Sanne Vogel
Patrick Stoof
Soundos El Ahmadi
Hanna Bervoets

Marion kende ik wel van naam en dat ze schrijver is, maar ik had haar niet uit een line up kunnen halen ;) Anniek Pheifer kende ik wel van gezicht.

Dus...  ::fluit::

No Milk today???

Offline Jordyep

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 21-02-2012, 14:58:38 »
Ik ben 16 en ken deze dus

Roeland Fernhout, Yvonne van den Hurk, Victoria Koblenko, Jim de Groot, Gijs Staverman, Sander de Heer, Isabelle Brinkman, Marc-Marie Huijbrechts, Lottie Hellingman (kende haar stem),  Yvon Jaspers

Milouska Meulens, Frédérique Huydts, Roderick Veelo,  Geert Hoes, Chris TatesMary-Lou van SteenisLiz Snoijink,  Richard Groenendijk, Toine van Peperstraten, Peggy Vrijens

Inge Ipenburg, Paul Rabbering, Renate Verbaan, Eva Van Der Gucht., Sander Lantinga, Liesbeth Kamerling, Menno Bentveld, Alex Klaasen, Dick Jol, Nadja Hüpscher

Dennis WeeningEdo BrunnerRegina Romeijn,  Nicolette Kluijver,  Annette van Trigt,  Georgina Verbaan, Coen Swijnenberg, Joris Linssen, Dunya Khayame, Patrick Martens

Jon van Eerd, Viviënne van den Assem, Anniek Pheifer, Vera Mann, Hans Schiffers, Paula Udondek, Froukje Jansen, Sebastiaan Labrie, Rick Engelkes, Dennis Storm

Kim Pieters, Frits Sissing, Sanne Vogel, Loretta Schrijver, Tim Akkerman, Manuel Venderbos,, Barbara Barend, Hind Laroussi, Arjen Lubach, Erik van der Hoff

Patrick Stoof, Art Rooijakkers, Soundos El Ahmadi, Hanna Bervoets, Horace Cohen, Miryanna van Reeden, Jan Kooijman, Pepijn Gunneweg, Anna Drijver,, Karin de Groot

Marion Pauw, Dio, Maarten van der Weijden, Marit van Bohemen, Frits Huffnagel, William Spaaij, Anne-Marie Jung, Liesbeth Staats, Tim Kamps, Hadewych Minis

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 1-03-2012, 11:28:03 »
Rank de mollen beginnend met je favoriete.
Eindig met je minst favoriete

Ik moet zeggen dat ik dit seizoen top vind, ik dacht eerst wat maken ze het makkelijk! Zo obvious. En als lievelingsmollen, die het dus ongetwijfeld niet zouden zijn, nam ik William en AM. En nu kan het AM maar zomaar wezen ::bravo::

In mijn lijstje komt ze dan ook echt wel in de top-3 van Supermollen bij mij. Helemaal ultiem is het niet want de finalegroep zit allemaal op haar. Maar ja, ook mijn nr. 1 en 2 wisten niet onverdacht te blijven in de finale. Ziet er dan zo uit:

1. George
2. Milouska
3. AM

4. Deborah
5. Yvon

Waren er veel mollen die tot en met de finale onverdacht bleven door 1 finalist? Deborah zeker, en Dennis, verder?

Elise dacht ik niet he. Kim, Nico, Inge, Patrick en Jon ook niet.

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Addie

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 1-03-2012, 11:31:47 »
Inge ook :D
Wie is de Mol? Afl 1: Liesbeth

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 1-03-2012, 13:37:34 »
Inge ook :D
Ja dat was een rare, grote finale... maar 2 van de 3 zaten dan wel op haar volgens mij.

Offline Qper

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 1-03-2012, 13:46:17 »
Ja dat was een rare, grote finale... maar 2 van de 3 zaten dan wel op haar volgens mij.

Volgens mij stemden Renate en Eva beiden op Paul nadat hij 5000 euro liet liggen om met z'n 4en naar de finale te mogen.

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 1-03-2012, 13:58:29 »
Renate en Eva beiden op Paul
En ik dacht alleen Renate en dat Eva wel goed zat... toch eens nakijken dan :-\\

Offline Supernova

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 1-03-2012, 14:07:07 »
En ik dacht alleen Renate en dat Eva wel goed zat... toch eens nakijken dan :-\\
Nope sterker nog, zowel Renate als Eva waren heilig ervan overtuigd dat het Inge écht niet kon zijn.  ::rofl::

Alleen Paul zat op Inge op het laatst.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Qper

• Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 9-03-2012, 15:49:27 »
Volgens mij wordt het tijd om onze lijstjes van beste/favoriete mollen te updaten.

Dus waar plaatsen jullie Anne-Marie tussen de andere mollen?

Mijn lijstje:

1. George
2. Dennis
3. Milouska
4. Elise

Middenmoot
5. Yvon
6. Patrick
7. Anne-Marie

Flop
8. Jon
9. Inge
10. Kim

Offline jorge

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 9-03-2012, 15:55:19 »
Ik heb seizoenen 1t/m 4 de afgelopen tijd nog eens terug gekeken. Net als alle ontknopingsafleveringen. Dit is mijn top 12

1 George
2 Dennis
3 Milouska
4 Jon
5 Yvon
6 Elise
7 Patrick
8 Kim
9 Deborah
10 Anne- Marie
11 Nico
12 Inge