Hallo, om te beginnen even nog terug te komen op de discussie die al ZOlang bezig is en blijft.
Bekende nederlanders. Ten eerste is voor iedereen iemand anders een bekende nederlander.
Er zijn altijd uitzonderingen, die eigenlijk algemeen nederland wel kent.
De rest zijn categorien, om aan te geven als je heel veel leest, zul je marion pauw best kunnen. Toch vonden veel mensen haar geen bekende nederlander. Mensen die naar cabarat gaan zullen pepijn, soundos, richard, alex vast heel goed kennen. Als je naar algemeen bekende nl's kijkt die mee hebben gedaan (en dan kijk ik niet naar wat ik zelf heel bekend vind) zijn het er maar een paar
Yvon jaspers kent denk ik iedereen wel. Gewoon omdat ze een van nl bekende gezichten is.
Jan kooijman, puur vanwege het feit dat hij in de nl bekendse soap speelt (oud en jong kijkt dit dus zal wel redelijk algemeen zijn)
Frits sissing is toch ook wel een heel bekend tv gezicht maar ik weet niet of je hem in de categorie yvon kan zetten.
Verder heb je dan linda de mol, john de mol, Irene moors, Wendy van dijk, Lieke van lexmond. Ik weet niet of die laatse erbij hoort maar om maar even aan te geven (hier gaat het verder ook niet over)
Dus maar nu verder met wie ik het leukste vond, welk seizoen/kandidaten/land.
Ik laat de series voor de Bn'ers erbuiten omdat ik die mede door de slechte kwaliteit minder vond. heb alleen 2002 met plezier gekeken.
2005
Leukst: Marc marie
meest verassend: Isabelle
meest tegenvallend: Victoria
minst leuk: Gijs
2006
Leukst: Frederique, Liz
Meest verassend: Richard
Meest tegenvallend: Peggy
Minst leuk: Mary lou
2007
Leukst: Inge, Renate, Nadja, Alex, Eva
Meest verassend: Eva
Meest tegenvallend: eigenlijk niemand, maar als ik iemand moet noemen toch Renate. Ik ben dol op haar maar in wie is de mol viel ze me tegen,ondanks dat ze ver is gekomen.
minst leuk: Menno
2008
Leukst: Patrick, georgina
Meest verassend: Edo
Meest tegenvallend: Dennis (iedereen vind hem een leuke mol, hij was goed maar ik heb niks met hem persoonlijk)
Minst leuk: Coen
2009
Leukst: Anniek, Paula
Meest verassend: Jon
Meest tegenvallend: Froukje
Minst leuk: Dennis
2010
Leukst: Sanne
Meest verassend: Barbara
Meest tegenvallend: Hind
Minst leuk: Frits
2011
Leukst: Karin
Meest verassend: Soundos
Meest tegenvallend: Myrianna
Minst leuk: Pepijn
2012
Leukst: Hadewych
Meest verassend: Frits
Meest tegenvallend: Marit (ondanks ik haar geweldig vind)
Minst leuk: William
Dan heb ik als meest leuke molkandidaten: Marc marie, Frederique, Liz, Inge, Renate, Nadja, Eva, Alex, Georgina, Patrick, Anniek, Paula, Sanne, Karin en Hadewych.
Hier staan vooral vrouwen bij. De vrouwen in widm zijn meestal toch net iets geheimzinniger en leuker dus.
Sommige kandidaten vond ik gewoon heel leuk als persoon, niet zo zeer in het spel (Renate, Alex, Hadewych)
Uit deze kandidaten steigt voor mij 1 iemand uit. En dat is karin de groot
Eigenlijk de reden waarom ze de leukste molkandidaat ooit is, is omdat bijna niemand had verwacht dat ze zo ver zou komen, ze Heel mollerig was. En ze gewoon geweldig was in het spel. Ze was de oudste, iedereen verwachte dat ze er snel uitlag. De meeste kende haar niet eens. Vond ik persoonlijk ook de heftigste exit toen ze wegging.
Beste mol? Heel moeilijk om te zeggen, het ligt eraan waar je naar kijkt? De pot? Zelf geld uit de pot gehaald? Leukste/meeste slinkse acties.
Milouska staat toch zeker in de top 3. Ik vond persoonlijk Kim een leuke mol, hoe ze zich opstelde. Ze heeft misschien niet heel veel geld uit de pot gehaald maar toch. Anne marie was zeker niet de leukste, maar als je kijkt hoe weinig geld er in de pot zat moeten we haar ook niet vergeten. (ok de groep was ook niet op zn best dit jaar)
Nog even over de landen, misschien komt het ook dat kim in mijn top 3 staat omdat Japan het mooiste molland tot nu was. De mysterieusheid DRUIPT af van dat land.
Verder was argentiene heel erg mooi, en heb ook genoten van el salvador/niriaqua.
Ook indonesie was mooi! Iedere serie had zo zijn mooie plekken/momenten maar ja japan stoog er bovenuit wat mijn persoonlijke smaak betreft.
Reacties?