Jullie stappen elk in een lift. Die stopt op verschillende verdiepingen waar jullie steeds een raadsel of puzzel voorgeschoteld wordt. Als je die opgelost hebt, krijg je een letter en mag je weer de lift in, op naar de volgende verdieping.
Per verdieping worden de raadsels en puzzels moeilijker. Het dak is je laatste stop met misschien wel de moeilijkste puzzel. Daar krijg je je laatste letter (als je hem juist oplost).
Let op! Je MOET de raadsels/puzzels in juiste volgorde oplossen. Als je me bvb meteen het antwoord van verdieping 3 stuurt, dan krijg je als het juist is de letter van verdieping 3, maar je kan niks meer krijgen voor de begane grond, de 1e en 2e verdieping omdat je die dan al voorbij bent.
Je mag wél een reeks antwoorden opsturen. Als je bvb begane grond, verdieping 1, 2 en 3 opgelost heb, mag je me pm'en met de juiste volgorde van de antwoorden. Per juist antwoord krijg je dan een letter.
Per verdieping mag je ook maar één antwoord insturen.
Als je denkt te weten wat het woord is, mag je dat woord naar mij pm'en. Heb je het juist, dan ben je de winnaar! Maar je mag maar één keer een woord sturen, dus als het fout is, val je af!
Hierna post ik de verdiepingen met hun raadsels/puzzels.