ik weet het nu zeker Tim is de mol
omdat ik laat het wel zien kijk
Marion zat op TIM Liesbeth en Frits volgen mij heefts ze er 7 vragen op Tim en Liesbeth gedaan en 6 op Frits dus volgens mij had ze die 7 op Tim goed en de andere fout en nu
Dio hij zij inaflevering 1 bij de test bicht dit
"ik vedenk Marit om die actie op de brug (en dan zie je flashbeck marit loopt rigting de overkant en je hoort Hadewych schreuwen en ze loopt gewoon door)(dio weer in beeld) en ik verdenk ook Tim" dus hij 10 op marit gezet en 10 op Tim ongeveer en in aflevering 2 ging dio volgens mij vol op Annemarie of marit en daarom kreeg hij en rood scherm enin de zelfde aflevering zat maarten op Tim en nog iemand en de totaal aantaal vragen op Tim had hij goed dus daarom krijg hij niet in aflevering 2 geen rood scherm en in aflevering 3 ging hij vol op de dames (geen Tim) en daaromkrijg hij een rood scherm.
marit zat in de eerste 3 afleveringen op Tim en vooral met die code 6342 ofzo iets en in aflevering 4 en 5 zat ze op iemand anders (alweer geen Tim)en die heeft ook een roode scherm gekregen .
Frits zat volgens mij een beetje op Tim volgens mijn maar 5 vragen en de andere vragen heeft hij verkloot heeft hij zelf tege Art gezegt en hij vertrouwden Tim dus hij is er nu ook uit.
en William had Tim in de 4de of 5de aflevering in een hoekje gedrefen toen hij zij dat hij niks heeft gedaan enzo en toen kreeg Tim het "SPAANSBENOUD" en toen ging die weg rennen en Annemarie zit volgens mij ook op Tim Liesbeth ookvolgens mij William ziet er momenteel vol op Tim en Hadewych ik weet het niet volgens mij is zij de volgende afvaller ik ben echt beneuwd wie er eerder afvalt William Liesbeth of Annemarie voor de finale het blijft tog een heele aparte programma