Weer een mooie aflevering, met weer 3 leuke opdrachten, al was de derde wel wat vaag... Maar goed, wie blijven er nog over als molkandidaten? Lastig te zeggen. Tim zeker, opvallend dat hij zich voor een tweede keer zelf bij de molkandidaten noemde bij de test; na eerst slecht te hebben geschoten, ineens wel weten hoe je moet schieten als het er op aan komt; kl***n met de snoeren bij de mijn... Voorlopig mijn mol! Echter, Liesbeth, hoewel misschien too obvious is nog zeker verdacht, al vraag ik mij werkelijk af of een mol bij het boogschieten om een vrijstelling had willen strijden.
William en Hadewych? Twijfel, ik denk nog steeds niet, maar gisteren zijn ze wel iets gestegen als mogelijke mol... hadewych mede door 'haar moeder'...
Anne marie tenslotte... Nee, enkel indien die pijl toch niet van haar zou zijn gekomen, dan wil ik er nog wel in geloven, maar nu? Nee!
Overigens wel apart: Frits verdiende 1500 Euro, en hij was meteen bij niemand meer de mol, terwijl, hoewel Anne Marie (zo lijkt het althans) 2500 heeft verdiend, zij volgens velen nog gewoon de mol kan zijn...