Auteur Topic: Wat is jou favoriete Voetbalclub¿¿¿???  (gelezen 13954 keer)

Offline CALIMERO

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:Wat is jou favoriete Voetbalclub¿¿¿???
« Reactie #100 Gepost op: 30-05-2003, 22:35:07 »
Ontzettend flauw van PSV om gelijk te spelen, echt heel flauw. Nu moet Zwolle nacompetitie spelen, omdat PSV Groningen heeft gematst.  :-\  

Nog Graafschapsupporters hier???  ;D

Zwolle moet niet zanikken ze hebben het zelf ooit ook eens gedaan tegen go ahead eagles om degradatie te voorkomen. Lekker sympathiek ook van de zwolle supporters om de surportersbus van PSV met stenen te bekogelen.

Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #101 Gepost op: 1-06-2003, 20:49:08 »
Dat vind ik wat anders. FC Zwolle en de Eagles zijn rechtstreekse concurrenten, terwijl PSV alleen maar Groningen matste, omdat anders Robben ging janken dat zijn oude cluppie nacompetitie moest spelen. Gewoon heel erg flauw. Afgesproken werk.

(en toen Feyenoord helemaal niks, hihi)

Offline ambijans

• Forumlid
  • ambijans prefers blondes! :)
« Reactie #102 Gepost op: 1-06-2003, 21:08:16 »
De beste club van België dus!  ;D

Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline CALIMERO

• Forumlid
  • Wat een mollestreek!
« Reactie #103 Gepost op: 1-06-2003, 22:00:38 »
Dat vind ik wat anders. FC Zwolle en de Eagles zijn rechtstreekse concurrenten, terwijl PSV alleen maar Groningen matste, omdat anders Robben ging janken dat zijn oude cluppie nacompetitie moest spelen. Gewoon heel erg flauw. Afgesproken werk.

(en toen Feyenoord helemaal niks, hihi)
Ook destijds werd een derde club de dupe. En het gaat om het principe je doet er mee of niet. Als Zwolle nu klaagt zijn ze hypocriet bezig. Overigens geloof ik niet op een afspraak vooraf. Kezman is wel goed maar om precies op de paal te mikken , dat lijkt me sterk. In de 2e helft was het opeens duidelijk , Groningen kon niet meer dan een gelijkspel uit de wacht slepen en nam totaal geen risico. PSV had genoeg aan een gelijkspel en waarom risico nemen als het niet echt moet? Een counter en je kunt met 1-0 verliezen en als dat bericht was doorgekomen in de Arena wil Ajax nog wel een keer aanzetten. En laten we duidelijk zijn dat Ajax de titel gewoon niet verdiend. Fc Utrecht daarentegen verdiend wel KNVB Beker, eigenlijk hadden ze het vorig jaar al dik verdiend, toen Ajax in blessure tijd in dik buitenspel positie scoorden . Getver en dan die spreekkoren van de Ajax supporters dat het meters buitenspel was om Utrecht nog meer te tarten. Al met al een mooi eindresultaat Ajax en Feijenoord met lege handen, Utrecht de beker en PSV kampioen.

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #104 Gepost op: 2-06-2003, 10:19:03 »
Het enige wat ik nog een beetje te opvallend was, was de mogelijkheid tot wisselen die PSV aan Groningen schonk. Hierna gooide Groningen de bal weer terug naar PSV en het ging weer verder met rondspelen...  :-\

Life's a riddle, keep answering the questions...

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 2-06-2003, 10:23:16 »
Waar slaat dat nou weer op, waarom zou AJAX het niet verdienen? en FC Utrecht vorig jaar had het verdiend om de beker te winnen, ga weg. Ik kan me nog goed een halve finale herinneren waar Utrecht met geluk de dans ontsprong tegen het 2de elftal van AJAX (het 2de!!) Als AJAX 2 een andere keeper er had ingezet toen (begrijp me goed, Stekelenburg goede keeper, maar geen penaltykiller) was de finale gewoon AJAX-AJAX II, maar ja, dat is achteruit praten en dan heb je gelijk: PSV kampioen, Utrecht Beker, AJAX CL dan ben ik best tevreden.

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #106 Gepost op: 2-06-2003, 10:58:42 »
ajax 2 sorry wat is ajax 2, dat is een ajax 1 met 3 andere namen... Erg goed dat zon elftal zich kan plaatsen voor een beker en zo ver komt dat wel, maar het is en blijft gewoon ajax...

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #107 Gepost op: 2-06-2003, 11:01:14 »
Ik vind het wel humor dat Utrecht de beker heeft gewonnen eigenlijk ;) .
Niet dat ik het Feyenoord niet gunde ofzo, maar Utrecht, dat was toch niet verwacht volgens mij.

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 2-06-2003, 11:04:53 »
Euh, Mollemans, spelers van AJAX II mogen tijdens de beker niet voor AJAX I uitkomen en andersom, dus wat jij zegt klopt niet helemaal.

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 2-06-2003, 11:39:41 »
't zelfde als ambijans alleen wel wat minder fanatiek , ik heb geen rsca tattoo op m'n kont :o

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 2-06-2003, 11:59:01 »
't zelfde als ambijans alleen wel wat minder fanatiek , ik heb geen rsca tattoo op m'n kont :o

jammer ;)

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #111 Gepost op: 2-06-2003, 12:43:58 »
eh maar wel gewoon in de competititie en in de voorronde van de beker. Ik denk als je als club zon groot potentieel aan spelers hebt, is dat voor zon toernooi een groot voordeel en dat is gebleken.

Offline CALIMERO

• Forumlid
  • Wat een mollestreek!
« Reactie #112 Gepost op: 2-06-2003, 17:19:19 »
Wat mij altijd zo irriteert aan het begrip Ajax is dat ''de supporters'' totaal geen respect tonen voor andere clubs. Altijd die zelfde arrogante houding wij zijn de beste de rest is niks. Wij voetballen mooi de rest niet. Kijk Ajax is natuurlijk een grote club maar overdrijven is echt een eigenschap die bijna elke Ajax supporter in zich heeft. Trouwens supporter tussen haakjes want het is gewoon een bioscooppubliek , dat thuis blijft als het slecht gaat. Bleek wel na het succes in 1995 en 1996 toen Ajax 2 keer op rij in de finale van de CL kwam , toen het jaar daarna de succesen uitbleven zakte het aantal seizoenkaarten met de helft. Dan geef mij maar het Feijenoord publiek (als PSV supporter) dat altijd trouw is aan de club , door dik en dun , in voorspoed en tegenslag : echte supporters.

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 2-06-2003, 19:48:24 »
Helemaal mee eens hoor, Calimero. Ik moet zeggen dat het waar is, maar ik voel me ook niet als '1 van die supporters' (ook al moet ik zeggen dat ik AJAX-fan ben, vanwege het mooie voetbal  ;) ) Maar wat jij zegt vind ik nog niet eens het ergste. De scheldkoren en het Jodengeroep van eigen supporters. Echt irritant en dom en ik denk dat sommige supporters (en dan doel ik niet meer op de AJAX-supporters) niet eens doorhebben wie ze nou pijn doen met hun scheldkoren: Als je hoort 'Hamas, hamas Joden aan de gas' zal geen enkele AJAX-supporter wakker van liggen, maar de echte Joden/oude mensen wel of ook heel zielig: dingen gaan vernielen als je een keertje verliest of een jaar gaan huilen, omdat je een 'bekerfinale' verloren hebt, kom op zeg. (Dit moet je niet persoonlijk opvatten, hoor)

Offline dopey

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 2-06-2003, 21:33:35 »
Ik houd niet zo van voetbal, ben zowiezo anti-Frankrijk (jemig je zal met 2 toernooien waar de Fransen beter spelen dan de Nederlanders in Parijs wonen) en dan op al die bekers Zidane en weet ik allemaal niet wie zien...Is mij overkomen ...

Maar als ik moet kiezen ben ik voor FC Beijing. Geen idee hoe ze het doen, wie er speelt maar...
ik zat ooit (1999) naast de keeper (een slowaak ofzo) in het vliegtuig, viel bijna in slaap tegen zijn brede schouder en vervolgens verwelkomde hij ons met de woorden "welcome to hell"

en daarnaast heb ik zo'n twee jaar lang het Beijing Aquarium aangezien voor het voetbalstadion.

"Only thing to do is jump over the moon"

Offline martinus

• Forumlid
  • AJAX 4-EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
« Reactie #115 Gepost op: 19-06-2003, 12:19:07 »
 ;D

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re: Wat is jou favoriete Voetbalclub¿¿¿???
« Reactie #116 Gepost op: 13-01-2004, 12:00:58 »
* blaast het stof maar eens van dit topic

Heb vandaag m'n halve seizoenskaart voor Willem II besteld... Oftewel 9 wedstrijden plezier. Ze moeten nog thuis tegen KNAK, Ajax, PSV én Feyenoord dus dat moet leuk worden toch?

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #117 Gepost op: 13-01-2004, 20:26:19 »
eh als wie die overgevulde Vullings laten weggaan, kan het nog ooit wat worden met ons cluppie ja, intikker.

Voor wie niet mee is, de voorzitter van willemII, die de club wil regeren als een real madrid of een man utd, maar helaas is willemII daar de club niet voor

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #118 Gepost op: 14-01-2004, 12:46:02 »
Vullings = Interpolis

Ik denk dat we 'm nog maar even moeten houden...

Maaskant weet ik trouwens ook niet of dat wel de beste optie is, maar ja, we moeten het er maar mee doen. Ik denk dat het belangrijkste is dat Barry Hulshoff weg is!

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #119 Gepost op: 14-01-2004, 16:48:13 »
eh meningen mogen gelukkig verschillend zijn en er zijn gelukkig nog meer sponsoren in de regio dan Interpolis.
Waar Jan niet meer bijhoort.