In afl.1 t/m 4 krijgen we meerdere keren de testvraag te zien Is de mol? Man of Vrouw.
Meerdere keren krijgen we te zien dat deze testvraag beantwoord wordt met vrouw.
Ook wordt de voice-over van Maarten met zijn theorie over waarom hij dat voor de vrouw kiest uitgelicht.
In afl. 2, tijdens de test gemaakt door Dio, krijgen we deze vraag ook, alleen wordt er geen keuze getoond. We zien wel de muisaanwijzer eerst richting vrouw gaan.(Er is wel een muisklik geluid er onder gemonteerd).
In aflevering 3 is Liesbeth die zegt op Frist te zitten, bij haar zien we dat ze de vraag beantwoord met vrouw.
In aflevering 4 zelf heb ik geen directe aanwijzing gezien, wel in het dagboek.
Na aflevering 4, de laatste in IJsland, komt er in het dagboek van de Mol veelvuldig het woordje kon in terug.
Als je kon vertaald vanuit het IJslands naar het Nederlands krijg je vrouwen. In het dagboek staat letterlijk: Ik kon..., Ik vrouw? Met nog enkele zinnen om te eindigen met kon...kon...kon..
Na aflevering 4 een verwijzing naar 4 vrouwen waaronder de mol.
Aflevering 5 gaat Marit naar huis. Dit betekend dat er nog 3 kandidaten over zijn voor mol.
Liesbeth, Hadewych en Anne-Marie.
In aflevering 5 die 'van achter naar voren' heet worden tijdens de vragen in het vliegtuig algemene vragen gesteld met 1 vraag over de minnares (vrouw) van Picasso. Aanwijzing naar vrouwelijk mol?
In aflevering 6 wordt Frits uitgelicht en zegt: Ik ding is voor mij wel duidelijk, in het 12de seizoen van Wie is de Mol? is de mol een vrouw.
Er zijn in de testvragen geen aanwijzingen geweest dat de mol een man zou kunnen zijn. Als er mensen zijn die wel aanwijzingen hebben, geef ze weer in het topic.
Mijn vraag aan jullie molloten. Is de mol een vrouw? of niet.