Nu zit ik denk ik bij het verkeerde land...
Edit: zo kwam ik to mijn antwoord.
Phil Bloom was de eerste naakte vrouw op Nederlandse televisie. Ze las de krant het vrije volk. Deze krant is via een omweg gefuseerd tot het Algemeen Dagblad in 2005 maar in 1991 was de laatste editie gemaakt. In 1991 was de best verkochte Nederlamdse hit Lekker op de Trekker van Mannenspoor Karrespoor. Het eindigde in de top 2000 van 2019 op plek 364. In dat jaartal werd het Romeinse rijk in tweeën gedeeld. De nieuwe keizer is de broer van de keizer op dat moment. Het is Keizer Valens. Hij is geboren in Cibalae, Pannonia. Het huidige Kroatië, Vinkovci. Vinkovci is een zustergemeente van de stad Roermond. In 1990 pleegde de IRA een aanslag op 4 Australische toeristen die werden gezien als Britten. De Australische kandidate uit 2016 Jessica Mauboy heeft in de film Bran Nue Dae samen gespeeld met Geoffrey Rush, hij is in 2011 genomineerd voor een oscar voor de film The King's Speech. De film is geregiseerd door Tom Hooper. Hij is geboren in 1972. Ajax won in dit jaar de wereldbeker door Independiente te verslaan. De huidige hoofdsponsor is Ziggo en de eigenaars hiervan zijn Liberty Global en Vodafone Group