Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Feyenoord ging goed
Ik heb inmiddels ook mijn filmpje af! Ik had wat minder materiaal dan vorige jaren omdat ik voornamelijk shirts stond te verkopen, maar ik heb wat meer van het vragenvuur van Anne-Marie erin gelaten, dus ik hoop dat jullie het toch leuk vinden!
Ben ik net op tijd geweest, heb hem al gezien nu.
Het was jammer van al die problemen met de meet & greet (zo heb ik de hele tijd in de rij gestaan voor Tim, met nog maar een stuk of zeven mensen voor me toen de meet & greet eindigde ), maar ik had m'n tweede fandag voor geen goud willen missen.Zeker ook niet omdat ik m'n eerste slag op de veiling geslagen heb en nu de trotse eigenaar ben van de envelop met de kaartjes van het pimpampet. Speciale dank aan Rat en Erik TKS voor het meereizen op de heenweg, maar vooral aan Saem voor het mogen gebruiken van haar telefoon toen de mijne geblokkeerd bleek (omdat ik er al zes maanden niet mee gebeld heb ). Ik zou niet weten hoe ik zonder jou thuis had moeten komen!En hopelijk tot volgend jaar allemaal!
Misschien een leuke taak voor iemand . Lukie's kindercrèche
Hoor ik kinderen? Crèche? Ik ben beschikbaar!
Heel leuke eerste fandag Heb er echt van genoten. Volgend jaar ben ik er weer bij!Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Tof dat alle T-shirts verkocht zijn Tsubasa !
Eindelijk is mijn filmpje openbaar!http://youtu.be/envhOy9cnyU[youtube]envhOy9cnyU[/youtube]
Eindelijk is mijn filmpje openbaar!
Leuk filmpje, maar is er ook een versie zonder muziek? #durftevragen
Haha, nee. Ik bedoelde dat Hadewych lekker bezig was met "persoonlijke" spullen te veilen.
Zonder muziek is echt niet beter te verstaan helaas dan met De muziek staat al een stuk zachter dan in mijn filmpjes van 2010 en 2011. Kwam vooral omdat ik aan de zijkant van het podium stond en daar het geluid uit de speakers niet kwam
Ik heb ook nog wat mini-filmpjes van het vragenvuur, zal ze straks eens online zetten.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
490 gasten en 6 vaste bezoekers