Ik heb gister mijn kaartje gekocht en ik vertrek richting Amersfoort vanuit Dordrecht. Wie reist er mee?
De machinist en minstens 1 conducteur toch zeker?.
OT (ja, zelfs hier kun je offtopic gaan).
Ik licht mijn opmerking over die voorstelling even toe.
Toen in 2009 de fandag de eerste van de twee keer in het AKN-gebouw gehouden werd, werd de fandag vervroegd. Voor een aantal mensen dat toen nog twijfelde, was dit een aanwijzing dat Jon de Mol weleens kon zijn, want de Mol laat je toch niet weg van de fandag? Inderdaad: Jon was de mol, en was aanwezig.
Nu dat optreden van Anne-Marie in Groningen staat gepland, en de aanvangsttijd van de fandag (het binnenkomen, beter gezegd) om 13.00 uur is, zoals altijd (ik kan me vanuit Amersfoort geen andere tijd herinneren), zien twijfelaars daarin een aanwijzing dat ze weleens NIET de mol zou kunnen zijn. Ondanks de theorie van Wie-ben-ik, die juist wel op haar wijst.
Kortom: je
zou kunnen redeneren (Lukie zegt: je kunt nooit 10 agenda's tegelijk vrij maken), dat de moeite van dat vervroegen ven het begintijdstip alleen gedaan wordt voor de mol, en niet voor een kandidaat die de mol niet is. Immers: in het verleden was Pepijn, Chris Tates, of noem maar op, er ook niet, vanwege werkzaamheden op dat tijdstip. Zij waren de mol niet. Georgina maakte daarentegen ONDANKS haar afspraken, een uurtje vrij voor ons. Ook zij was evenwel de mol niet
Vergeet daarbij 1 ding niet uit het oog:
(ik ben GEEN RN-crew, dus wat ik zeg komt volstrekt voor mijn eigen rekening!!!!!): De RN-crew weet niet meer dan een willekeurig andere forummer, en heeft geen voorkennis, omtrent de identiteit van de mol. Dus men kan daar dus ook geen rekening mee houden.
Met andere woorden: wanneer Anne-Marie de mol zou zijn, so be it.
Mocht het kloppen: 8 maart weten we het, de fandag is 18 maart. In die 10 dagen kan veel gebeuren, en wellicht ook iets speciaals met een videoboodschap?
Ik draaf door wellicht, maar ik dacht: laat ik eens iets proberen (dit onder voorwaarde dat I AM inderdaad de mol is...).