Ik las het net nadat ik mijn post plaatste, leuk! Blijkbaar is hij weer van gedachten veranderd.
Inderdaad! George is in 2011 nog bij DWDD geweest (voorafgaand aan het Televizier-Ring Gala). Hij zat toen in het publiek, dat wel...
En hij tweette een paar weken geleden ook nog over Wie is...de Mol? (toen de kandidaten moesten abseilen).
George blijft toch echt de beste Mol tot nu toe. Jammer dat hij niet meer op Molfandagen komt, maar wel begrijpelijk. Het is inmiddels alweer +/- 10 jaar geleden dat hij heeft meegedaan natuurlijk…;)
Ik hoop dat de Avro nog jarenlang door blijft gaan met het maken van nieuwe seizoenen van Wie is...de Mol?. Maar met al die nepmollen, kandidaten die niet fanatiek zijn (geld en groepsbelang interesseert kandidaten niet meer zo), bijna elke aflevering een vrijstelling en montagetrucs wordt het er niet beter op (vind ik dan). Een vrijstelling 'weggeven'voor de finale mogen ze wat mij betreft in ieder geval afschaffen…De kandidaten die het meeste weten over de Mol moeten gewoon in de finale komen!
Het blijft natuurlijk een fantastisch programma. Maar het oude concept was iets beter (maar ja misschien past dat concept niet meer bij deze tijd).
Maargoed ik dwaal te veel af van het topic
.