Helaas alleen alleen op de foto geweest met Tim. We (ik en de vriend die ik had meegenomen) wouden ook nog naar Hadewych, maar die werd tegen het einde ineens weg gehaald. Toen zijn we maar naar Frits gelopen, omdat het daar rustig was. Toen riep JP ineens om dat de Meet & Greet voorbij was. We zijn toen maar weg gegaan. Stom, want als we waren blijven staan hadden we ook nog de foto/handtekening van Frits kunnen scoren.
Gelukkig is Tim echt geweldig. Hij heeft een handtekening van Marion op m'n kaart gezet, omdat ze er toch niet was.
Bij het vragenvuur werd mijn vraag gesteld (waarom Art de serie vervreemdend noemde). Helaas had ik niet helemaal begrepen dat het mijn vraag was, waardoor ik dus niet aangaf waar ik was. Beetje gênant, maar ik was er dus wel. Erg leuke vragen.
Van de veiling heb ik ook erg genoten. Helaas had ik blijkbaar te weinig geld voor de meeste items over. Soms stond ik op het punt te bieden, maar eigenlijk meer dan ik in eerste instantie had bedacht. Dat heb ik dus maar niet gedaan. Ach, volgend jaar neem ik wat meer geld mee en dan komt het helemaal goed.
Het was leuk om de echte molloten van dichtbij gezien, ook al heb ik met geen van jullie gepraat.
Kortom; het was een hele geslaagde, ietwat drukke en vermoeiende dag, maar het was echt top!
De organisatie heeft het prima gedaan.