Maar we hebben altijd de foto nog.
Doet me denken aan de frase van Dit Was Het Nieuws met: "gelukkig hebben we de foto's nog"
En in dat licht.. wieisderat.jpg?
Wie is de Rat? neemt graag het stokje over als vervolg op het populaire reality-programma Wie is de Mol Ofzo?
Maar verder: was een gezellige dag. Leuk ook hoe ik in eerste instantie een fandag verwachtte ofwel mollozefandag.. en bij aankomst bleek er een skype-intermezzo te zijn geregeld met Annemarie vanuit Grunn
Was erg leuk!
En tof om dat nog geregeld te krijgen in de pauze van Anne-marie haar optreden!
Tim ontvouwde zich als prima tegenhanger van Dio als nieuwe rapper. En dan in de rol van veilingmeester rapte Tim alle biedingen bij elkaar
Ik had voor mezelf bedacht te gaan bieden op de foto's uit de duikopdracht toen Frits met het lumineuze idee kwam 'ieder kind met 2 euro kan bij mij een foto ophalen'
Dus dat ging zodoende aan mijn neus voorbij. Ben toch niet met lege handen naar huis gegaan, ik heb Tsubasa los gemaakt door het laatste shirt te kopen. En ik heb van Dech2410 een boog overgenomen
En ik had dus echt niet gedacht dat ze die zouden veilen. Want ik ging er vanuit: die zal de crew vast gehuurd hebben ter plekke. Blijken ze die bogen dus gekocht te hebben en ze zijn afkomstig van de Decathlon