Ben 't met de meeste wel eens over die kinderen hoor. Mij was ook totaal onduidelijk bij wie ze horen en waarom ze zo in de spotlights stonden en vond dat ook wel storend soms. Bij de meet en greet overigens weinig last van gehad. Maar ik ben inderdaad vooral benieuwd naar de vraag of ze bij de kandidaten of productieleden horen of iets dergelijks, of dat het "gewoon" jonge mollootjes waren. Kan iemand daar duidelijkheid over geven?
Verder een ander punt wat ik tijdens de fandag zelf wel lastig vond, is dat toen de meet en greet begon het mij totaal niet duidelijk was wie waar stond. De meet en greet werd afgeroepen, de massa verspreidde zich, hierdoor heb ik helaas niet kunnen zien waar de prominenten zich heen begaven waardoor ik eerst bij alle rijen moest kijken voordat ik eindelijk de juiste te pakken had (waar zich toen dus al een hele rij had gevormd). Vorig jaar is dat wél afgeroepen. Dat vond ik toen heel prettig, dan weet je meteen waar je heen moet voor jouw favoriet. Zouden jullie dat volgend jaar ook weer willen doen? Dus gewoon aan het begin van de meet en greet even zeggen, Marit staat daar achter, Liesbeth staat hier opzij, etc.