Ik wil allereerst alle vrijwilligers van het forum bedanken die zich zo hebben ingezet voor deze dag. Dit was onze tweede keer en we vonden het weer erg leuk.
Ik zou ook wel graag nog enkele puntjes noemen die misschien de volgende keer wat aandacht kunnen krijgen alhoewel ik ook begrijp dat het altijd lastig blijft om alles in goede banen te leiden. Ik vond het ook jammer dat niet werd aangekondigd waar de kandidaten zouden gaan staan voor de meet & greet. Toevallig kwamen wij net goed uit bij Hadewych voor in de rij, maar toen de foto gemaakt was zaten we klem tussen de rij van Liesbeth en Hadewych en was er geen manier om makkelijk weg te komen. Ook de rij was erg chaotisch. Hetzelfde bij Tim. Je zag mensen langszij schuiven die veel korter in de rij stonden en eerder aan de beurt waren. Misschien zou het toch helpen om wat linten te spannen om een rij te creëren. Ik vond het top dat Art op de foto ging met iedereen en zo de mensen meer verspreid werden. Ook top dat Hadewych persoonlijke spulletjes meegenomen had om te veilen. We hadden graag haar zonnebrillen gehad.
Ik vond de kandidaten allemaal erg aardig. Tim was grappig en Frits maakte alle tijd voor een praatje.
De kinderen van een medewerker hadden van mij ook wel van het podium afgeroepen mogen worden. Het was af en toe wat rommelig zo en ze bemoeide zich teveel met de veiling.
Ik heb leuke foto's kunnen maken en wil ze ook wel graag delen, maar dan moet ik even kijken hoe dat het handigst is om te doen.