Tja..
Aangaande 'Oh my lord'.
De vraag is gewoon of dit een echte hint is of een overijverige hulpmol, zoals Pepijn die vorig jaar 'gun' gebaartjes maakte met zijn handen.
Hetgeen hij consequent deed overigens..
Behoorlijk irritant want daardoor wordt het erg lastig om überhaupt een 'echte' hint van een random door de kandidaat/nepmol verzonnen iets te onderscheiden, temeer als de echte hint slaat op één of andere geit in afl 1.
Bedoel ermee te zeggen, erg leuk de 3-1=2.
Ik vind het zeker te vaak voorkomen om toeval te zijn, maar in serie 9 kwam het getal 13 bijv overal, tot vervelens toe, terug - en dat is nooit verklaard. In plaats daarvan moesten we het doen met hints als 'de mol is blind dus die ziet het niet'...
In enkele series zaten wel mooie hints verstopt, dus daar hopen we dan toch maar op.
Maar met enige mate van stelligheid zou ik het niet meer beweren, dus als 3-1=2 nergens op slaat zou het me uiteindelijk evenmin meer verbazen..
ETA:
Wat de 3-1=2 hint iets sterker maakt is dat Art soortgelijke beelden oproept in andere afleveringen zoals nu met de bruggen, en het feit dat het duidelijk 2x gekoppeld is aan Tim (Plus de extra 10 minuten vooraf met het vliegtuigwrak natuurlijk
) .
Toch ben ik enigszins sceptisch aangaande hints sws.