Ik zou graag alle Tim fans willen oproepen om de aflevering morgen te filmen met een eigen camera, niet op het scherm maar op jezelf
Wat een gezeur zeg.
No offense.. Ik heb zelf Tim als hoofdverdachte maar ik sluit nog niemand echt uit al vind ik bepaalde mensen wel steeds onwaarschijnlijker worden. Maar dat geldt volgens mij voor iedereen die één persoon meer verdenkt dan anderen in dit stadium, dus waarom specifiek dit gedoe jegens mensen die Tim als hoofdverdachte hebben? Dit blijft ten slotte widm.
Ik begrijp eigenlijk niet waar deze 'agressie' vandaan komt, in posts op het gehele forum onderhand?
Vooral de afgelopen week zijn er posts van deze aard verschenen, en ik vraag me af waarom eigenlijk?
Goed sommige mensen zijn wat irritant voor wat betreft hun aannames en voorbarigheid, mee eens.
Maar vorig jaar was er bij Patick in dit stadium bijvoorbeeld nauwelijks discussie of werd er iig niet op deze manier gereageerd, en toen was een veel groter deel van het forum overtuigd van zijn molschap als ik me goed herinner.
Ten slotte is het gewoon een tv programma, en krijgen we wat voorgeschoteld wat wat mij betreft soms wel logisch is, maar soms ook absoluut niet.
'Gelijk hebben' of niet is wat mij betreft iig een zeer klein deel van het hele proces, ik vind het veel belangrijker dat de hele serie mooi is. Een leuke en graag goede mol draagt daaraan wel bij, maar uiteindelijk gaat het om het plezier dat je met het speuren beleeft - en als je aan het forum deelneemt: vooral het genoegen van het speuren met zijn allen, wat mij betreft. Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen voorkeuren en nagelang verdenkingen, maar dat geldt toch voor elke serie, elk jaar? Waarom dan nu ineens dit soort opmerkingen??
Ik merk dat ik eigenlijk nu nauwelijks nog zin meer heb om bij te lezen vanwege hetzij gelijkhebberige commentaren enerzijds hetzij commentaren van deze aard anderzijds.
Erg jammer, vind ik.
We kunnen toch nog steeds open de discussie met elkaar aangaan, daar is een forum ook voor dacht ik.